Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:255508
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā mūsdienu plašo preču piedāvājumu un nepārtraukti mainīgās cilvēku vēlmes un vajadzības, katrai precei ir savs attīstīšanās process un dzīves cikls. Šis cikls sevī ietver preces izstrādi, ieviešanu tirgū, augšanu, briedumu un kritumu. Katrs ražotājs izvēlas savu konkrēto rīcības stratēģiju, lai katrā no šiem procesa posmiem paildzinātu preces „dzīves” ilgumu.
Krituma cikla posmā manuprāt pastāv tikai divi rīcības modeļi – Līdz galam cīnīties par preces esamības paildzināšanu tirgū vai aizmirst par pašreizējās preces ražošanu un piedāvāt pircējiem kauko pavisam jaunu. Katrai no šīm stratēģijām konkrētajā situācijā ir savi plusi un savi mīnusi.
Lai paildzinātu preces esamību tirgū var pielietot dažādus pasākumus:
*piedāvāt preces par zemākām cenām – principā viss ir atkarīgs no konkrētās preces, bet manuprāt šī metode ir diezgan īslaicīgs glābiņš, kurš ne vienmēr varētu nest pietiekamus rezultātus, jo pircēji zemākas cenas uztver tikai par īslaicīgu iespēju ietaupīt, tapēc lielākā daļa jau nākamajā iepirkšanās reizē izvēlēsies citu preci.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties