Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:255381
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Problēma, ar ko esmu saskārusies, ir klientu pretestība komunikācijā, kas veidotu uzņēmuma ar uzņēmumu attiecības, nevis tikai pirkt – pārdot situāciju. Esmu izveidojusi ik mēneša informatīvo e-avīzi, ko izsūtu klientiem elektroniskā veidā, aicinot piedalīties aptaujās un komentēt uz līdzšinējo sadarbību, lai izprastu kā mūsu klienti vērtē uzņēmuma darbību un vai ir kaut kas, ko mēs varētu uzlabot piedāvājot savus pakalpojumus, taču atsaucība līdz šim, 4 mēnešu laikā, ir bijusi minimāla – klienti ignorē manus mēģinājumus ar tiem sazināties un veidot profesionālas attiecības.
Es labprāt vēlētos noorganizēt pasākumu klientiem, kurā uzņēmums varētu nostiprināt profesionālās attiecības ar klientiem, taču ar tik niecību atsauksmi mana uzņēmuma vadība atsakās apstiprināt budžetu un pat ideju šādam pasākumam, baidoties, ka tas būs liels laika un naudas tēriņš.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1329811
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties