Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:255127
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” darbības apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma darbības virzieni    4
1.3.  Īsa uzņēmuma attīstības vēsture    5
2.  Uzņēmuma „Reklāmas un mārketinga aģentūra Laiks” Mārketinga vides analīze    8
2.1.  Mārketinga vides raksturojums    8
2.1.1.  Iekšējās vides raksturojums    8
2.1.2.  Ārējās vides raksturojums    9
2.2.  Nozares analīze    12
2.2.1.  Portera piecu spēku modelis    12
2.2.2.  Iespējas un draudi    16
3.  Konkurences analīze    19
3.1.  Vispārējā konkurentu analīze    19
3.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    20
3.3.  General Electric Modelis    22
4.  SVID analīze    24
5.  Mārketinga mērķi, stratēģijas un programma    27
5.1.  Segmentēšana    27
6.  mērķa tirgus noteikšana    29
6.1.  Pozicionēšana    29
7.  Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi un stratēģijas to sasniegšanai    32
7.4.  STRATĒĢIJAS    33
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    36
Darba fragmentsAizvērt

Šajā studiju darbā veikta uzņēmuma SIA „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” mārketinga vides, nozares un konkurences analīze kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iekšējo un ārējo vidi, kā arī analizēt to ietekmējošos faktorus un pamatojoties uz šo analīzi veikt secinājumus un izvirzīt argumentētus priekšlikumus turpmākai uzņēmuma darbībai.
Mērķa sasniegšanai tiki izvirzīti šādi uzdevumi:
Izanalizēt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses;
Izanalizēt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma iespējas un draudus;
Izpētīt tirgu, kurā darbojas „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks”, tā lielumu un attīstību, lai noteiktu tā produkcijas nozīmi patērētājam;
Raksturot patērētājus, to lomu uzņēmuma attīstībā, tā rezultātā nosakot mērķa tirgu;
Izpētīt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” konkurentus, to stratēģijas un mērķus, lai noteiktu konkurences priekšrocības vai trūkumus uzņēmuma darbībā;
Izvērtēt piegādātājus, lai noteiktu uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iespējas sekmīgi konkurēt tirgū;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veikto analīžu datus un piedāvātu jaunas idejas turpmākajai darbībai.

Pētījumā tika izmantotas statistiskās metodes: tirgus daļas aprēķināšana, salīdzināšanas metodes, mārketinga metodes: analītiskās mārketinga metodes – tirgus izpēte, praktiskās pētījuma metodes: pircēju segmentēšana, SVID analīze, Portera 5 spēku modelis, tabulas un grafiskās metodes.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties