Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:254898
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir Pozicionēšana, Zīmols?
Produkta pozīcija tirgū-stabila produkta īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem.
Produkta pozīciju nostiprināšana-tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neatšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.
Produkta pozīcijas, kas jānostiprina ar mārketinga stratēģiju:
produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcijas;
pozīcija attiecībā uz patērētāju kategorijām;
pozīcija pret konkurentiem;
produkta klases pozīcija.
Produkta pozīcijas tirgū visbiežāk nosaka tās īpašības un īpatnības jeb funkcijas. Jauna prece parasti iekaro pozīcijas ar tām īpašībām, kuras ignorē konkurents.
Stipras pozīcijas tirgū iekaro gan dārgi, gan arī lēti produkti, protams, ja pēdējie tāpat ir pietiekami kvalitatīvi.
Stratēģija produkta pozīcijas nostiprināšanai tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties