Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:253440
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums SIA „Droši” ir dibināts 2000.gada 1. aprīlī. Tā pamatdarbības veids ir apdrošināšanas pakalpojumu veikšana. Uzņēmumā strādā 130 cilvēku. Mērķa auditorija ir visdažādākā, jo šobrīd uzņēmums piedāvā daudz dažādus apdrošināšanas veidus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Mārketinga plāna mērķis ir paplašināt klientu skaitu un palielināt tirgus daļu no 10,7% līdz 14%, piedāvājot jaunu apdrošināšanas produktu. Uzņēmumam ir ievērojami uzlabots uzņēmuma imidžs un piesaistīti daudz jaunu klientu.
Šī brīža uzņēmuma galvenais mērķis ir palielināt klientu skaitu, aptverot arī lauku reģionus, līdz ar to palielinot pakalpojumu realizāciju, kas palīdzētu gūt lielākus ienākumus, kā arī censties piesaistīt tos klientus, kuriem apdrošināšanas kompānijas nav tik viegli sasniedzamas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties