Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:248728
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Interneta mārketinga vēsture    4
  Interneta mārketinga problēmas un trūkumi    5
  Secinājumi    6
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Interneta mārketings ir salīdzinoši jauns mārketinga veids uz kuru cenšas pāriet liela daļa uzņēmumu un ražotāju, lai savas preces parādītu pēc iespējas lielākai auditorijai.
Pārlieku liela uzbāzība ar reklāmām internetā var radīt pretēju efektu tam, ko bija iecerējuši tās veidotāji, tāpēc patērētājam ir jādod iespēja atteikties no reklāmām, vai veidot tās mazāk apnicīgas.
Tāpat kā ar cilvēku, tā arī ar tehnoloģijām var rasties problēmas un reklāmas var neatbilst programmām ko lieto patērētājs vai arī tā vispār var netikt parādīta.
Cena ir ļoti svārstīga atkarībā no resursa popularitātes, tā var sākties no bezmaksas vai pāris eiro un beigties pie pāris tūkstošiem eiro.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties