Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • The Hospital Sector Service Quality Dimension

     

    Eseja3 Vadība

3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:248445
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.08.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction
<Tab/>Nowadays, mostly servicing industries' focus is not just on financial indicators but it covers also non-financial indicators to take advantage of key internal and external opportunities and respond to these opportunities promptly. Service quality had been studied extensively by many researchers in relation to service organizations. Improving on service quality leads to customer satisfaction, promotes customer loyalty and gains customers' confident because servicing industry have high customer involvement. Parasuraman, Zeithamel and Berry, the 3 marketing p…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1287026
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties