Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:246911
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Zīmola vadības un attīstības teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Zīmolu dzīves cikls    15
1.2.  Zīmolu veidi un to vadības īpatnības    17
1.3.  Pakalpojumu zīmolu vadība    18
1.4.  Nācijas zīmolvedība    19
2.  Pasaules aviolīniju praksē pielietotie zīmolu vadības paņēmieni    21
3.  Uzņēmuma „Air Baltic Corporation” zīmola vadība    29
3.1.  Zīmola vēsture un attīstība    30
3.2.  airBaltic zīmola vizuālā identitāte un saziņa ar sabiedrību    33
3.3.  Pakalpojumu zīmola vadības metodes un īpatnības airBaltic    36
3.4.  Zīmola vadības ietekme uz uzņēmuma finanšu darbību    41
3.5.  airBaltic loma Latvijas valsts zīmola veidošanā    43
4.  „Air Baltic Corporation” zīmola vadības novērtējums    46
5.  Nākotnes perspektīvas „Air Baltic Corporation” zīmola vadības attīstībai    59
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. airBaltic zīmola vadības funkciju realizēšanu pārvalda uzņēmuma prezidents Bertolts Fliks, kura vadībā tiešos zīmola vadības pienākumus veic korporatīvo komunikāciju, E-komercijas struktūrvienības un ārvalstu pārstāvniecības.
2. Uzņēmums airBaltic praksē izmanto divas zīmolu paplašināšanas metodes – jaunu pakalpojumu piesaistīšana airBaltic zīmolam un jaunu, neatkarīgu zīmolu izveidošana. Jaunizveidotos zīmolus pārstāv atšķirīgi pakalpojumi un tie netiek tieši asociēti ar lidsabiedrību airBaltic.
3. airBaltic ir kļuvis par cenas orientētu zīmolu, jo centrālā informācija drukātajā, interneta un citās reklāmās ir pakalpojumu cena. Informācija ir izteikti racionāla un tā nerosina mērķa auditorijas emocionālu piesaisti zīmolam.
4. airBaltic zīmola pārpozicionēšana 2004. gadā un vizuālās identitātes maiņa veicināja airBaltic konkurētspēju ar zemo izmaksu lidsabiedrībām, taču kā liecina aptaujas rezultāti, vienlaicīgi pārpozicionēšana padarīja airBaltic zīmolu nepievilcīgāku pasažieriem, kuri sagaida augstu pakalpojumu pievienoto vērtību.
5. airBaltic vizuālās identitātes elementi zīmolu piesaista visam Baltijas reģionam, nevis Latvijai, tādēļ to nevar dēvēt par Latvijas nacionālo lidsabiedrību.
6. airBaltic zīmolam nav saukļa, kas raksturotu tā vērtības, uzņēmuma pamatnostādnes vai rosinātu patērētājus izmantot tieši airBaltic pakalpojumus.
7. airBaltic praksē izmanto saistītās zīmolvedības metodi, veidojot sadarbību ar citām lidsabiedrībām.
8. airBaltic pakalpojumu zīmolu raksturo tā darbinieki, kuru pašu piesaiste zīmolam ir vairāk racionāla nekā emocionāla.
9. Samazinoties airBaltic pakalpojumu cenām, ievērojami ir palielinājušies uzņēmuma ienākumi un apgrozījums.
10. Sociāli un ekonomiski aktīvo cilvēku vidū airBaltic zīmols ir labi atpazīts, tomēr uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība zīmola pozitīvas uztveres veicināšanai.
11. airBaltic galvenie konkurenti ir zemo izmaksu lidsabiedrības, jo to zīmoli ir līdzīgi un pēc darba aptaujas rezultātiem autors secina, ka šie zīmoli patērētāju skatījumā ir savstarpēji aizvietojami.
12. Neskatoties uz biļešu zemajām cenām, pasažieri sagaida augstu apkalpošanas līmeni un personāla profesionalitāti.
13. Lai efektīvāk izmantotu zīmolu, komunikācijā ar mērķa auditoriju, airBaltic vajadzētu izmantot saukli, kas kalpotu par īpašu zīmola pozicionēšanas līdzekli un raksturotu tā labākās iezīmes.
14. Pakalpojumu zīmolu vadībā svarīga loma ir personālam un tā spējai radīt īpašu pievienoto vērtību klientiem, tādēļ airBaltic būtu jādefinē sev raksturīgs apkalpošanas standarts, kuru izmantot kā zīmola identitātes elementu.
15. Izmantojot skaņu elementus airBaltic zīmola komunikācijā, uzņēmumam ir iespēja iegūt papildus zīmola atpazīstamību.
16. airBaltic sadarbība ar kaimiņvalstu lidsabiedrībām mazinātu konkurenci vietējā tirgū.
17. Pašlaik airBaltic sevi pozicionē kā zemo izmaksu un tradicionālo lidsabiedrību modeļu apvienojumu. Skaidri definējot airBaltic pozicionējumu tirgū un nodrošinot pienācīgu pakalpojumu kvalitāti, samazinātos to klientu skaits, kuri nav apmierināti ar zīmola radīto pieredzi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties