Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:246470
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Viegli garīgās attīstības traucējumi un mācīšanās traucējumi ir izplatītākie, bet tie nav precīzi diagnosticējami, īpaši starpstadiju jeb robežgadījumu posmā. Noteicošais faktors, lai neveidotos noraidoša attieksme pret mācīšanos ir skolēnu zināšanu, prasmju un intelektuālās attīstības līmeņa izpēte. Atklājot bērnā stiprās puses, tās mērķtiecīgi jāattīsta, lai sasniedzamais rezultāts būtu pēc iespējas sekmīgāks. Ikdienā skolēniem jānodrošina korekcijas – kompensācijas darba iespējas mācību un audzināšanas procesā. Saskarsmes veicināšana var palīdzēt bērnam attīstības procesā.
Darba videi, kurā mācās bērns ar garīgās attīstības traucējumiem, ir jābūt labvēlīgai un radošai, kā arī drošai.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties