Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:242627
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmējdarbības pamatojums    5
2.1.  Uzņēmuma vadības shēma    5
2.2.  Personāla raksturojums    6
2.3.  Uzņēmuma mērķis    8
2.4.  Piedāvātais pakalpojums    8
3.  Tirgus novērtējums    9
3.1.  Tirgus raksturs    10
4.  Uzņēmuma vadīšana    11
5.  Riski un problēmas    11
5.1  Iespējamie risku tipi    11
6.  Naudas plūsma    13
  2007. gads    13
  2008. gads    14
  2009. gads    15
  2010. gads    16
5.1.  Cenas    18
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Daydreams” dibināts ar mērķi, lai tās dalībnieki gūtu peļņu un iemaņas uzņēmējdarbībā. Iespēju pārbaudīt uzņēmuma dzīvotspēju Latvijā. Vēlamies apgūt esošo tirgu kā arī radīt jaunu tirgus daļu. Ar sava uzņēmuma radīšanu mēs radīsim papildus darba vietas, kas samazinās bezdarbnieku skaitu. Galvenie firmas darbības virzieni ir sniegt fiziskām un juridiskām personām pakalpojumus, kas atvieglotu dzīvi - skaistumkopšana mājās, pēc pasūtījuma, kā arī, pavārs, auto mazgāšana, un lieliskai relaksācijai masāža.

Izvēle par komercdarbības veidu tika veikta balstoties uz pakalpojumu, kas nav pieejams katrā pilsētā.

2.4. Piedāvātais pakalpojums


SIA „Daydreams” pamatdarbība būs Rīgas rajonā. Daudzās pilsētās nav pieejami piedāvātie pakalpojumi un šī pakalpojumu izmantotājam ir jābrauc tālu, lai apmierinātu savas vajadzības. Tāpēc tiks piedāvāta iespēja saņemt pakalpojumu jebkurā vietā un laikā, kas ir piemērots potenciālajam klientam. Un sākot 2008. gadu papildus paredzēts uzsākt darbību ārpus Rīgas rajonam aptverot visu Latviju.

Mērķtirgus:
Prognozētais pieprasījums pēc pakalpojumiem ir Rīga, Baltezers, Saulkrasti, Jūrmala, Ventspils, Liepāja, Daugavpils. Tajās pilsētās, kur apgrozās vairāk turīgi cilvēki un tūristi. Pieprasījumam tendence ir pieaugt, tāpēc ar laiku pakalpojumi tiks piedāvāti Baltijas valstīs.

Konkurenti:
Frizētavas, skaistumkopšanas saloni, ēdināšanas iestādes, auto mazgātuves. Visi šie konkurenti piedāvā plašu pakalpojumu sortimenta par konkurētspējīgām cenām. Salīdzinājumā ar konkurentiem SIA „Daydreams” nodrošinās pieaugošo pieprasījumu pēc kvalitatīviem pakalpojumiem. Pakalpojumu, kas pieejams būs visur.

Pakalpojumu virzīšana tirgū:

Reklāma, prese, radio;
Klienti;
Saprātīgas cenas.

Cenu stratēģija:
Cenu veidošanas pamatā – pašizmaksas, konkurentu cenas, ievērojot pircēja maksātspēju.

Tirgus attīstības nodrošināšana:
Veikt regulārus tirgus pētījumus un to rezultātus izmantot darbības pilnveidošanai ( Informācija, tā ir uzņēmēja „maize”, bez kuras neviens no tiem nevar iztikt ne dienu);
Uzturēt regulārus kontaktus ar preses pārstāvjiem, kā arī klientiem;
Piedāvāt vēl jaunus pakalpojumus;
Informēt par jaunumiem uzņēmumā;
Veiksmīgas biznesa darbības rezultātā būs iespējams uzlabot un modernizēt pakalpojumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties