Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:237652
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
2.  INFORMĀCIJAS INTERNETA MEKLĒTĀJOS    4
2.1.  Manipulēšana ar Interneta meklētājiem    4
2.2.  Manipulēšanas piemēri    5
3.  NOBEIGUMS    6
4.  LITERATŪRAS SARAKSTS    8
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās Internets ieņem ļoti svarīgu lomu kā informācijas avots attīstītajā pasaulē, kā arī tas atbild uz daudziem cilvēku ikdienas, personīgiem un profesionāliem jautājumiem. Pamatojoties uz nesen veiktiem aprēķiniem šobrīd Internetā ir atrodama 11.5 biljoni indeksēti dokumenti1. Lai Internetā būtu iespējams atrast informāciju nepieciešami speciāli rīki informācijas meklēšanai. Šie rīki paraksti ir komerciāli meklētāju dzinēji piemēram ., Google, Yahoo, un Windows Live. Pamatojoties uz comScore atskaiti, 2006. gada jūlijā Google piederēja 47.3% daļa no visiem pasaules meklēšanas pieprasījumiem, bet kopā Google, Yahoo, un Windows Live (MSN) sastāda 86.3% meklēšanas pieprasījumus Internetā Amerikas Savienotajās valstīs2.
Meklēšanas dzinēji sākotnēji bija paredzēti kā “klusi” rīki informācijas meklēšanai. Šobrīd, mūsdienās, meklēšanas dzinējiem ir ļoti liela ietekme Internetā. Dažādi uzņēmumi, sabiedriskās organizācijas, valsts iestādes un dažādi indivīdi investē ļoti daudz laiku, kā arī naudu, lai panāktu, lai viņu vai uzņēmumu mājas lapas atrodas meklēšanas dzinējos pēc iespējas augstāk jeb atlasās kā pirmie rezultāti. Šobrīd ir pat izveidojusies jauna industrija, kas fokusējās uz meklēšanu dzinēju optimizāciju, pamatojoties uz ideju par labākiem Interneta rezultātiem3. Viena no galvenajām aktivitātēm šajā jaunajā nozarē ir meklēšanu dzinēju optimizācijā, kas izriet no meklēšanas dzinēju mārketinga profesionāļu organizācijām ir “prakse izmantot plašas amplitūdas tehniku, kā piem., HMTL kods, mājas lapas labošana, mājas lapas navigācija, saišu kampaņas un citas tehnikas, lai sasniegtu labāku rezultātu mājas lapai vai konkrētai lapai meklēšanas dzinēju rezultātos4. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties