Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:237393
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma raksturojums    5
1.1.  ES attīstība jauniešiem    6
1.2.  Emocionālās attīstības raksturojums    7
2.  Pieaugušo vecumposma raksturojums    9
2.1.  Pieaugušo psihosociālā attīstība    9
3.  Vērtību raksturojums    12
3.1.  Vērtību iedalījums    12
3.2.  Vērtību veidošanās    15
4.  Pašvērtējums    19
5.  Praktiskā daļa    22
5.1.  Jauniešu dominējošās vērtības    22
5.2.  Pieaugušo dominējošās vērtības    25
5.3.  Jauniešu un pieaugušo dominējošo vērtību salīdzinājums    27
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    32
  Anotācija    33
  Annotation    34
  Pielikums    35
Darba fragmentsAizvērt

Jebkuru darbu darot, var paplašināt savas zināšanas un redzesloku, tāpat kā rakstot zinātniski pētniecisko darbu. Autore šo tēmu izvēlējās, lai izzinātu cilvēku atšķirīgās vērtības apkārtējā vidē starp vienaudžiem un pieaugušajiem un salīdzināt tās, izprast, kāpēc jauniešiem ir citādāks dominējošās vērtības nekā pieaugušajiem. Šo tēmu dziļāk izpētīt darba veicēju mudināja doma:
„Kādēļ vienam cilvēkam 100 gadu vecs skapis ir dārga lieta, bet citam – nevajadzīga mēbele?”
Šī tēma skolās ir ļoti aktuāla, jo saskarsmē jaunieši izvēlas vienaudžus, kuriem ir līdzīga domāšana vai prioritātes, jo atšķirīgu prioritāšu vai domāšanas gadījumā jaunieši tiek atgrūsti, nereti arī izsmieti, kā arī ignorēti. Ne tikai jauniešu vidū šī tēma ir aktuāla, bet arī plašākā sabiedrībā.
Jauniešu un vecāku konfliktu pamatā visbiežāk ir atšķirīgas prioritārās vērtības – vecāki vēlas, lai jaunietis sevi izglīto, piedaloties dažādos pulciņos un mācoties, bet jaunietim labāk gribas doties pastaigā ar vienaudžiem -, tāpat arī notiek starp dažādu mācību priekšmetu skolotājiem un skolēniem.

Pētījuma objekts: jaunieši no 15 līdz 21 gadam un pieaugušie no 22 līdz 60 gadiem, cilvēka pašvērtējums un pamatvajadzības, vērtību un to sistēmu atšķirības.

Pētījuma bāze: Āgenskalna Valsts ģimnāzijas un Iecavas vidusskolas skolēni, mēbeļu tirdzniecība „AM Furnitūra” un A/S „Balticovo” darbinieki.

Hipotēze: Jauniešiem no 15 līdz 21 gadam un pieaugušajiem no 22 līdz 60 gadiem ir dažādas prioritārās vērtības.

Pētījuma mērķis: Izzināt, izpētīt un salīdzināt prioritārās vērtības jauniešu un pieaugušo vecumposmā.

Pētījuma uzdevumi:1. Analizēt un apkopot zinātnisko literatūru par jauniešu un pieaugušo vecumposmu raksturojumu, vērtībām, to iedalījumu, pamatvajadzībām, cilvēku pašnovērtējumu;
2. Veikt testēšanu jauniešiem un pieaugušajiem ar dominējošo vērtību testu vērtību sistēmā;
3. Apstrādāt iegūtos datus;
4. Noskaidrot jauniešu prioritārās vērtības;
5.Uzzināt pieaugušo cilvēku dominējošās vērtības viņu vērtību sistēmā;
6. Izstrādāt secinājumus;
Pētījuma metodes: tests 1 un zinātniskās literatūras analīze.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1136503
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties