Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:232979
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

If ir viens no lielākajiem riska apdrošinātājiem Baltijā un lielākais riska apdrošinātājs Ziemeļeiropā, kas apkalpo ap 3,6 miljonu klientu un nodarbina ap 6900 darbiniekus. If pieder Somijas uzņēmumam Sampo Group. 
If koncerns radies 1999. gadā apvienojoties Skandināvu kompānijām Skandia un Storebrand. 2002. gada februārī koncernam pievienojās Sampo P&C.
Latvijas tirgū If Latvia darbību uzsāka jau 1998. gadā, kā Sampo grupas uzņēmums, tolaik strādājot ar nosaukumu Sampo Latvia.
Tā kā 2001. gadā Sampo koncerns savas nedzīvības apdrošināšanas operācijas apvienoja ar If, Sampo Latvija kļuva par If koncerna uzņēmumu un mainīja nosaukumu uz If Latvia.
If piedāvā pilnu riska apdrošināšanas pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem Zviedrijā, Norvēģijā, Somijā, Dānijā, Baltijas valstīs un Krievijā. 
If Latvia ir pirmais apdrošinātājs, kas Latvijā piedāvā iegādāties apdrošināšanas polises un pieteikt KASKO negadījumu internetā, If Online sistēmā, par ko saņēmusi LIKTA inovāciju balvu Platīna Pele nominācijā "Biznesa attīstība un e-komercija" un LR Ekonomikas ministrijas un LIKTA atzinības rakstu par ieguldījumu e-komercijas attīstībā.
2008.gadā If Latvja saņēmusi visaugstāko novērtējumu gan starp dzīvības, gan nedzīvības apdrošināšanas sabiedrībām Latvijas Apdrošināšanas Brokeru asociācijas apkopotajā apdrošinātāju reitingā. 
misijas un pamatvērtības

AAS „If Latvija” misija ir: „ Mēs uzņemamies riskus, lai Jums par tiem nebūtu jāuztraucas”.
Darbības stratēģija un mērķi ir:
Uzņēmuma stratēģija ir balstīta uz trīs pamat kritērijiem:
1) Kāpināt biznesa apjomus straujāk nekā apdrošināšanas tirgus;
2) Sasniegt labus rentabilitātes rādītājus visos galvenajos apdrošināšanas veidos;
3) Nodrošināt augstu klientu apmierinātības līmeni. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties