Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:230353
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Loģistikas darbības mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā. Loģistikas un mārketinga darbības lozungi    3
  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
  Uzņēmuma kopējie darbības mērķi    3
  Loģistikas darbības mērķi    4
  Mārketinga darbības mērķi    5
  Loģistikas un marketinga lozungi    6
2.  Loģistikas un mārketinga darbības iekšējās un ārējās vides faktori un to raksturojums    7
3.  Loģistikas ķēdes: to dalībnieki. Loģistikas ķēdes dalībnieku funkcija. Plūsmas loģistikas ķēdes. Sadales kanāla dalībnieka vispusīgs rakstūrojums un vērtējums    9
  Loģistkas ķēdes: to dalībnieki    9
  Loģistikas ķēdes dalībnieku funkcija    10
  Plūsmas loģistikas ķēde    12
  Sadales kanālu dalībnieku vispusīgs raksturojums un vērtējums    13
4.  Produktu transportēšana, uzglabāšana, iepakošana loģistikas ķēdēs/sadales kanālos    14
  Transportēšana    14
  Uzglabāšana    15
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma vispārīgs raksturojums
Patstāvīgajā darbā tiks analizēta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Unifex” – viena no galvenajām plaša patēriņa preču izplatītājfirmām Latvijā, kura nodarbojas ar dažādu preču vairumtirdzniecību un piegādi visā Latvijas teritorijā. „Unifex” pārstāv tādas plaši pazīstamas preču zīmes kā: Mars, Johnson & Johnson, Wrigley, Tchibo, Reckitt Benckiser un citas. Uzņēmums ir dibināts 1988. gadā, tajā pašlaik strādā 350 darbinieki.
Uzņēmuma mērķis ir ne tikai apmierināt patērētājus, bet arī izpētīt savu klientu vajadzības un katrai patērētāju grupai piedāvāt atbilstošākās preces un pakalpojumus.
Uzņēmuma darbības princips ir tiešais darbs ar klientiem, lai uzlabotu savstarpējās attiecības, kas palīdz labāk saprast viņu vajadzības. Katrs menedžeris apkalpo konkrētu tirgus daļu.
Menedžera uzdevumi ir rūpīgi sekot norisēm savā tirgus daļā. Svarīga loma veiksmīgai sadarbībai ar veikaliem ir preču izvietojums, tāpēc uzņēmumā ir speciāli apmācīti darbinieki, kuru uzdevums ir rūpēties par pareizu preču izvietojumu tirdzniecības vietās.
Uzņēmums aktīvi nodarbojas ar pārstāvēto preču zīmju popularizēšanu Latvijas tirgū un regulāri izveido dažādas akcijas, lai sasniegtu pārdošanas rezultātu augšupeju un piesaistīt lielāku patērētāju interesi pārstāvētām precēm. Šim nolūkam ir izveidota mārketinga daļa, kuras funkcijās ietilpst: cenu politikas veicinošu akciju veidošanā, reklāmas materiālu izstrāde, veidošana un ražošana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties