Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:226059
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    10
1.  Teorētiskā modeļa izveidošana    12
a.  Mācību un metodisko materiālu izstrāde    12
b.  Kombinētais mācību process    13
c.  Mobilas ierīces    15
i.  Definīcija    15
ii.  Mobilo bezvadu ierīču iedalījums un apraksts    16
  Klēpjdators    18
d.  Viedtālrunis (smart-phone)    20
i.  Definīcija    20
ii.  Viedtālruņa apraksts    20
iii.  Viedtālruņa operētājsitēmas    20
iv.  Dažādu viedtālruņu modeļu salīdzinājums    22
e.  Mobilo telefonu tīklu sistēmas    23
i.  Mobilais telefons    23
ii.  Pirmās paaudzes mobilie sakari (1G) – analogais signāls    23
iii.  Otrās paaudzes mobilie sakari (2G) – digitālais signāls    26
iv.  Trešās paaudzes mobilie sakari(G3) – digitālā balss un datu pārraide    31
f.  Mobilo ierīču komunikāciju savienojumi un protokoli    33
i.  Mobilo ierīču bezvadu komunikāciju savienojumi    33
ii.  Mobilo ierīču tīkla protokoli    33
1.  WAP (Wirless Application Protocol)    33
2.  WAP2 (Wirless Application Protocol)    39
3.  XML (eXtensible Markup Language)    41
4.  HTML (Wireless Markup Language)    41
5.  XHTML (Extensible HyperText Markup Language)    42
6.  WML (Wireless Markup Language)    43
g.  Mobilo ierīču bezvada datu pārraides tehnoloģijas    43
i.  Bluetooth    43
ii.  Wi-Fi    44
iii.  Infrasarkanais ports    44
h.  Mobilas mācību sistēmas    45
i.  Mobilā izglītība    45
ii.  Mobilās mācības (m-studijas)    45
iii.  E-studijas    46
iv.  E-studiju un M-studiju salīdzinājums    47
i.  Teorētiskā sistēmas modeļa izstrāde    48
i.  Teorētiskās informācijas apkopojums    48
ii.  Iespējamie risinājumu varianti    49
2.  Praktiskā projekta moduļa izstrāde    50
2.1.  Programmēšana PHP vidē    50
i.  PHP (Hypertext Preprocessor)    50
ii.  HTML (Wireless Markup Language)    50
iii.  XHTML (Extensible HyperText Markup Language)    51
iv.  Realizācija PHP vidē    52
v.  Mācību materiāla izsaukšana    53
vi.  Testēšana    54
vii.  Iegūtie rezultāti    56
viii.  Praktiskais pielietojums, lietošanas noteikumi    56
ix.  Darbā izmantotās metodes un aprīkojums    56
3.  Darba ekonomiskais pamatojums    58
  Secinājumi    59
  Literatūra    61
  Pielikumi    63
Pielikums: Attēli    63
II  Pielikums: PPA    65
1.  Ievads    69
a.  Nolūks    69
b.  Definīcijas, akronīmi un saīsinājumi    69
2.  Saistība ar citiem dokumentiem    70
3.  Dekompozīcijas apraksts    71
a.  Moduļu dekompozīcija    71
i.  Mācību vides sākumlapa (e-punkts)    71
ii.  Mācību materiāla attēlošana    71
iii.  Jauna mācību materiāla pievienošana    71
b.  Datu dekompozīcija    72
a.  Ievadu datu entītijas apraksts    72
b.  Datu tipi    72
4.  Atkarības apraksts    73
5.  Saskarnes apraksts    73
a.  Lietošanas gadījumu diagramma    73
b.  Lietošanas gadījumu apraksts    74
i.  Autorizēšanās mācību vidē (e-punktā)    74
ii.  Informācijas publicēšana    75
iii.  Materiālu apskatīšana    76
c.  Autorizēšanās mācību vidē    77
d.  Informācijas publicēšana mācību vidē    78
e.  Mācību materiāla aplūkošana uz viedtālruņa    79
6.  Atsauces    80
III  Pielikums: Programmas pirmkods    81
Darba fragmentsAizvērt

Teorētiskā modeļa izveidošana
a.Mācību un metodisko materiālu izstrāde
E-studijas un globālais tīmeklis kopumā paver iespēju tradicionālos mācību materiālus veidot daudz plašākā formātā. Studenti ir dažādi – vieniem labāk padodas iegaumēt un atcerēties redzētu materiālu, citiem – dzirdētu,  to, kas agrāk bija pieejams tikai grāmatās, tagad ir iespējams pasniegt formātā, kādu students vislabāk saprot. (Kaspars A. 2010)
Mācību materiāliem ir jābūt:
Praktiskiem;
Atbilstošiem mērķauditorijai;
Balstītiem uz esošām zināšanām;
Centrētiem uz konkrēto problēmu;
Loģiskiem;
Skaidriem, saprotamiem;
Vizuāli patīkamiem;
Ērti lietojamiem. (Kaspars A. 2010)
Mācību materiālu veidi:
1.Izdales materiāli - sniegtās informācijas kvalitātes uzlabošanai, ir jāveido materiāli, kurus ir iespējams lasīt gan tīmeklī, gan drukātā formā, atkarībā no katra studenta vēlmēm. Veidojot izdales materiālus, ir jācenšas tos pasniegt koncentrētā formā, vairāk uzmanības pievēršot pilnvērtīgai vizuālajai informācijai, paskaidrojot visas potenciāli nesaprotamās vietas.
2.Multivides materiāli - jo vairāk informācijas pasniegšanas veidu mācību materiālā, jo noturīgākas saglabājas zināšanas, ko šis materiāls sniedz. Veidojot, piemēram, ekrānu ierakstus, ir svarīgi šos materiālus veidot pēc iespējas kvalitatīvākus, gan attēla, gan skaņas ziņā, lai studentam būtu patīkami un viegli uztvert attēloto informāciju un lai nerastos neskaidrības un pārpratumi, dēļ tā, ka students, piemēram, kārtīgi nav spējis sadzirdēt vai saskatīt ierakstā esošās informācijas interpretējumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties