Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:225747
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Uzņēmuma darbības nozares raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    5
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    5
  Uzņēmuma tirgus nišas raksturojums    8
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    8
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    9
3.  Uzņēmuma tirgus mērķi    11
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    12
4.1.  Produkta apraksts    12
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    13
4.3.  Mārketinga komunikācijas    14
4.4.  Preču sadales un realizācijas varianti    15
5.  Tirgzinību problēmas un risinājumi uzņēmumā    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

Liepājas Pedagoģijas akadēmijas studijas programmas „Iestādes un uzņēmuma vadība” ietvaros izgāju četru nedēļu praksi. Tirgzinību prakses veikšanai laika periodā no 29. novembra līdz 23. decembrim izvēlēts uzņēmums Apdrošināšanas akciju sabiedrība (turpmāk darbā AAS) „Baltikums”, kurš atrodas Liepājā, Radio ielā 12/14 un nodarbojas ar apdrošināšanu. Prakses vadītāja, Liepājas filiāles vadītāja, Velga Dejus.
Studiju darba mērķi bija izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību praktiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos, nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā.
Prakses mērķa sasniegšanai darbā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
raksturot uzņēmuma darbības nozari;
raksturot uzņēmuma tirgus nišu;
novērtēt tirgus mērķus uzņēmumā;
novērtēt uzņēmuma tirgus aktivitātes;
dot īsu tirgzinību problēmu raksturojumu.
Darba mērķa sasniegšanai un uzdevumu realizēšanai pamatā izmantota apdrošināšanas literatura, informācija no uzņēmuma praktiskās darbības, statistikie materiāli un teorētiskā literatūra mārketingā. Rezultātā diagnosticētas uzņēmuma galvenās tirgzinības problēmas un piedāvāti risinājumi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties