Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:225591
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Esošās situācijas analīze    7
2.  Programmas lietotāji    10
3.  Funkcionalitāte    11
4.  Konfigurācija    13
5.  Komplektācija un instalēšana    14
6.  Darbības vide un resursi    15
7.  Lietotāja saskarne    16
8.  Programmas integrācija operētājsistēmā    18
9.  Dokumentācija un lietotāja atbalsts    19
10.  Kvalitāte un drošība    20
11.  Lietojuma piemēri    22
  Secinājumi un rekomendācijas    23
  Nobeigums    24
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Šī studiju darba tēma ir programmatūras prasību specifikācijas izstrāde.
Darba mērķis – izstrādāt prasību specifikāciju programmai – balss sintezatoram - teksta lasītājam.
Darba autors nosaka iespējamo programmas lietotāju grupas un noskaidro, kādas prasības varētu izvirzīt katra lietotāju grupa. Darba gaitā tiek noteiktas programmas funkcijas. Tās tiek sadalītas pa lietotāju grupām, izmantojot modulāru programmas risinājumu.
Grafiskā lietotāja saskarne tiek aplūkota ar dizainparaugu palīdzību.
Autors apraksta arī programmas darba vides prasības un kvalitātes un drošības prasības. Tiek sniegti arī daži programmas lietojuma paraugi.
Studiju darba noslēgumā autors izdara secinājumus par darba gaitā iegūtajām zināšanām un sniedz ieteikumus par iespējamiem uzlabojumiem un turpmāko šī darba pielietojumu.

Atslēgas vārdi: prasību specifikācija, balss sintēze.
Lai gan ikdienā lielāko daļu informācijas cilvēks uztver ar redzi, tomēr daudzās situācijās arī audio informācija iegūst svarīgu nozīmi. Piemēram, autoostās un dzelzceļa stacijās tiek paziņoti pienākošie un aizejošie reisi, sabiedriskajā transportā tiek nosauktas pieturas. Telekomunikāciju klientu apkalpošanas dienestos darbojas automātiskie atbildētāji, kas ir zināmā mērā arī interaktīvi – tie ļauj klientiem pārslēgt valodu, paziņot informāciju par rēķina stāvokli. Tāpat arī darbā ar datoru reizēm ir ērti lietot „atbalsi”, kas nosauc ievadītos ciparus.
Audio informācija var būt paredzēta arī atpūtai – kāpēc noslogot redzi un vienmēr lasīt tekstus datora vai telefona ekrānā, ja tos var arī klausīties? Turklāt ir situācijas, kad redze jau ir aizņemta, bet rodas nepieciešamība iegūt papildus informāciju (piemēram, vadot automašīnu).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties