Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:223023
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  E - KOMERCIJAS BŪTĪBA, ATTĪSTĪBA UN NOZĪME    7
1.1.  E-komercijas teorijas izvērtējums    7
1.2.  E-komercijas attīstības vēsture    8
1.3.  E-komercijas principi    12
2.  E – KOMERCIJAS VEIDI LATVIJĀ    16
2.1.  Internetveikali un to raksturojums    16
2.2.  Virzīšana tirgū interneta vidē    21
3.  E- KOMERCIJA UZŅĒMUMĀ „RĒNIJS”    23
3.1.  SIA „Rēnijs” saimnieciskās darbības raksturojums    23
3.2.  Uzņēmuma „Rēnijs” internetveikala novērtējums    26
4.  E- KOMERCIJAS STIMULĒŠANA UN NĀKOTNES PERPEKTĪVAS UZŅĒMUMĀ „RĒNIJS”    33
  SECINĀJUMI    37
  PPIEKŠLIKUMI    39
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmējdarbībai internetā ir daudzas priekšrocības un trūkumi, tādēļ, lai pilnībā spētu izmantot šī uzņēmējdarbības veida priekšrocības un spētu apiet trūkumus, uzņēmējam jāpiemīt plaša profila zināšanām un spējām.
2. Elektroniskā komercija piedāvā jaunas iespējas biznesa operāciju efektivitātes palielināšanai un samazina ar komercdarbības procedūrām saistītās izmaksas, tādejādi palielinot to tirgus dalībnieku konkurences priekšrocības, kas ir gatavi izmantot jaunās komercdarbības metodes un tehnoloģijas.
3. Pareizu elektroniskās komercijas risinājumu paņēmienu izvēle uzņēmumam nodrošina papildu reklāmu un jaunu tirgu, kur piedāvāt savu produkciju.
4. Reklāma interneta vidē ir neapraujama uzņēmuma kopējā mārketinga stratēģijas sastāvdaļa, tāpēc ir jāizmanto visas iepējas, ko piedāvā internets un elektroniskie komunikāciju līdzekļi. Parasti tirdzniecības vadīšana un organizēšana saistīta ar lieliem ieguldījumiem, tostarp arī reklāmā. Tās veidošanai tiek izmantoti sekojoši pamatelementi: korporatīvais Web serveris, banneri, elektroniskais pasts. Pielietojot tos visus kopā kā kompleksu, uzņēmums var gūt labus panākumus savu produktu un tēla popularizēšanā.
5. Banneru reklāma ir diezgan sarežģīts reklāmas līdzeklis. Nepieciešamas daudzas iepriekšējas iemaņas un pieredze, lai efektīvi izmantotu šo reklāmas līdzekli. Nevajag tiekties tikai uz lielu bannera parādīšanas skaitu un nevajag tiekties uz pārlielu auditoriju, tā kā tas nedos nekādus rezultātus.
6. Elektroniskais pasts ir salīdzinoši vienkāršs un lēts uzņēmuma reklāmas līdzeklis internetā. Turklāt šī reklāmas līdzekļa izmantošana ļauj uzņēmumam just efektu jau pēc pirmās interneta izmantošanas dienas.
7. Uzņēmumam SIA „Rēnijs”ir jāveic nopietni pasākumi internetveikala popularizēšanai jeb virzīšanai tirgū.Pēc anketas datiem aptaujātie ieguva informāciju par šo internetveikalu no vietējiem laikrakstiem, konkrēti no Jēkabpils laikraksta „Ceturdiena”, jo uzņēmums nebija veicis reklāmas kampaņu nekur citur, kā tikai šajā laikrakstā.
8. Internetveikalā www.renijs.lv/eirobiro piedāvātais preču sortiments ir ļoti šaurs. Pēc anketas datiem tas būtu jāpapildina.
9. Lielākai daļai no internetveikala apmeklētājiem nepatīk šī virtuālā veikala noformējums. Aptaujātie ir pamatojuši savas atbildes, ka, pirmkārt, internetveikals ir pārāk vienkāršs, garlaicīgs, aptaujātie izteikuši viedokli, - vajadzētu tajā pielietot dažādus grafikas risinājumu veidus, piemēram, ievietot animāciju, otrkārt, internetveikala adrese internetā ir par sarežģītu, vajadzētu to saīsināt, piemēram, www.eiro-biro.lv.
10. Aptaujātie noteikti iegādātos kancelejas preces vairumā šajā internetveikalā(www.renijs.lv/eirobiro), ja tām būtu zemāka cena, bezmaksas piegāde, vai citi „Bonusi”. Aptaujātie ieteiktu arī draugiem.
11. Lielāko ar Internetu saistīto uzņēmumu prognozes pierāda to, ka elektroniskā komercija ir ļoti perspektīva nozare. Tādējādi daudziem uzņēmumiem varētu būt izdevīgi ieguldīt naudu šajā nozarē, šādi iegūstot jaunu preču izplatīšanas un uzņēmuma imidža veidošanas kanālu.
12. Elektroniskā komercija ir augoša biznesa nozare, kas nākotnē Latvijā ieņems būtisku lomu gan uzņēmēju, gan patērētāju dzīvē, un tās apjoms straujos tempos turpina pieaugt.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties