Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:222896
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izvēloties tēmu par ētiku reklāmā patiesi biju priecīgs, ka varu izmantot savu pieredzi un dalīties ar kolēģu viedokli, jo 15 gadus strādāju mediju biznesā. Esmu redaktors vienam drukātam medijam un interneta portālam. Ētikas problēmas, kuras pastāv attiecībā starp mediju un lasītāju, reklāmdevēju un paša medija radošo personālu ir pazīstams, un ikdienā sastopos ar virkni problēmām, kuras risinu, un savā darbā mēģināšu atspoguļot.

Mūsdienu masu informācijas medijs ir tāds pat uzņēmums, kā, piemēram, autoserviss vai veikals, kura primārais uzdevums ir gūt peļņu. Un lielu daļu ikviena medija budžetā ieņem reklāmdevēju nauda. Tieši naudas līdzekļi, kuri iegūti pārdod reklāmas laukumus dod iespēju uzturēt pie dzīvības tos medijs, kuri tiek uzskatīti par bezmaksas- Radio, TV, Internets, bezmaksas avīzes. Arī maskas izdevumiem- avīzēm un žurnāliem, ieņēmumi, kuri ir iegūti pārdodot reklāmas laukumus sastāda 70% no visiem finansu ieņēmumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties