Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:214016
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darba gaitā sasniegts pētījuma nmēŗkis: noskaidrot, kāda ir Latvijas televīzijas mediju loma sabiedrības veidošanā un izpētīt kurš Latvijas televīzijas kanāls iedzīvotājus piesaista visvairāk.
Apkopojot pētījumu pierādās arī hipotēze, ka Latvijas televīzijas mediji interesējas par jautājumiem , kas piesaista sabiedrības uzmanību.
Latvijas televīzijas medijiem ir liela loma sabiedŗibas veidošanā, tie sevi peisaista ar dažādām izklaidēm, ziņu pārraidēm un seriāliem. Izpētot iztrādas, ka visvairāk skatītājus piesaista TV3 kanāls.
Pētījuma laikā nonācu pie atziņas- vispopulārākais no Latvijas televīzijas kanāliem ir tas , kurš spēj piesaitīt vislielāko auditorijas uzmanību.
Mediji veido masu viedokļus, vajadzības, attieksmes un ticības, ietekmē cilvēku uzvedību.
Mūsdinās sabiedrības intereses ir tik dažādas, ka visiem nevar izpatikt, bet televīzija cenšas visu apvienot , lai tā piederētu pie sabiedrības veidošanas un pagaidām viņai, tas izdodas.





Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties