Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Tirgvedības komunikācija. Reklāma tas būtība, mērķi, uzdevumi, reklāmas klasifikācija. Reklāmas vadīšana

     

    Konspekts6 Mārketings, reklāma

3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:211824
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgvedības komunikācijas ir spēks, kurš virza uzņēmumu, jo komunikācijas idejas interpretācija, atgriezeniskās informācijas sniegšana ir tas, kas ļauj uzņēmumam pieņemt jaunus komunikāciju lēmumus atbilstoši tirgus dalībnieku prasībām. Tirgvedības komunikāciju attīstīšana nodrošina uzņēmuma tirgvedības un līdz ar to arī paša uzņēmuma pastāvēšanu un dinamisku attīstību.
Reklāmas būtība
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaule ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidolu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmai pastāv trīs veidi: informatīvā, pārliecinošā un atgādinošā. Katrs reklāmas veids ir atkarīgs no tā, kurā “dzīvesciklā” prece atrodas.
Informatīva reklāma. Stāsta par jaunas preces ienākšanu tirgū jeb par vecās preces jaunām īpašībām (piem., Gillette Ultra, Duracell Plus utt.). Bez tam parādās informācija par cenu izmaiņām, reklāma cenšas kliedēt patērētāju šaubas un piesardzību, formē pircēja priekšstatus par produktu. Šo reklāmas veidu izmanto, kad prece ir ieviešanas stadijā.
Pierunājoša reklāma. Veido priekšroku vajadzīgai precei, pārvilina pircējus no konkurentiem. Maina patērētāja priekšstatus par preci, mēģina viņu pierunāt iegādāties preci neatliekot to uz vēlāku laiku. Pierunājošai reklāmai ir liela nozīme, kad palielinās pieprasījums pēc produkta. “Salīdzinot” ar pārējām precēm, tā cenšas panākt, lai ikviens izmēģinātu šo reklamējamo preci un noturēt jau esošos klientus. Tiek lietota preces augšanas stadijā.
Atgādinošā reklāma. Reklāmdevēja mērķis ir atgādināt pircējam, ka prece var būt nepieciešama tuvākajā nākotnē, atgādināt, kur un kad preci var nopirkt. Uzturēt pircēju interesi visa gada garumā, kā arī saglabāt pozitīvās izjūtas tiem, kas jau iegādājušies šo preci. Tāpēc, piemēram, lielākās atlaides divriteņiem ir ziemā, bet kažokādām – vasarā.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1147282
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties