Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:205763
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma darbības virziens    3
1.2.  Uzņēmuma vieta tirgū un konkurentu apskats    3
1.3.  Uzņēmuma produktu un pakalpojumu raksturojums    4
1.4.  Tehniskais nodrošinājums    5
1.5.  Uzņēmuma produkta noieta dinamikas raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.1.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi    6
3.2.  Apkalpošanas kultūras raksturojums    8
3.3.  Klientu pieņemšanas telpas    8
3.4.  Klientam pieejamā uzņēmuma dokumentācija    8
4.  Mani uzdevumi    9
  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Jūrmalas tūrisma biroja darbības pozitīvie aspekti ir:
• liels pakalpojumu klāsts gan ienākošam, gan izejošam tūrismam;
• 44 gadu pieredze;
• izdēvīga atrašanas vieta vasaras sezonā;
Jūrmalas tūrisma biroja darbības negatīvie aspekti:
• vājš mārketings – uzņēmums neigulda līdzekļus reklāmā;
Bukleti un katalogi nepiesaista potenciālo klientu uzmanību. Interneta mājas lapas noformējums ir ļoti novecojis, nodaļu izkārtojums nav ērti lietojams. Uzņemumam nav savas firmas izkārtnes un to nevar atrast.
• nav atbildīgas personas, kas izstrādātu mārketinga stratēģiju;
• uzņēmums nepieņem darbā jaunus darbiniekus;
• nav ALTA un IATA biedrs;
• nav reģistrējies TATO datubāzē;
• klientu apkalpošanā nepielieto jaunākas tehnoloģiju risinājumus.

Ņēmot vērā uzņēmuma darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, es varu secināt, ka:
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāturpinā attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī meģināt to palielināt nākotnē, sekojot līdzi aktuālākām tūrisma tendencēm;
• Jūrmalas tūrisma birojam vajag ieguldīt lielus līdzekļus reklāmā, jo tas stipri ietekmē uzņēmuma atpazistamību;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāiestājās ALTA un Starptautiskājā Gaisa Transporta Asociācijā;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāpiereģistrējas TATO datubāzē;
• Uzņēmumam ir jāiegādājās jaunākas tehnoloģijas, un jāpielito tāš klientu apkalpošanā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties