Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:204337
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Piena pārstrādes uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija

I. organizācijas stratēģijas izstrāde
• lēmumi pa klientiem

Piena produkti ieņem svarīgu vietu pircēju prioritātēs, līdz ar to piena produktu lietotāji un šī uzņēmuma potenciālie klienti var būt visa vecuma pārstāvji, kas ir kā priekšrocība organizācijas ārējai videi. Bet, protams, jāatceras, ka cenu ziņā arī piena produkti atšķiras. Tas nozīmē, ka dārgākos izstrādājumus nevarēs iegādāties jebkurš, līdz ar to jāstrādā uz noteiktu klientu grupu. Piemēram, visbiežāk sieru iegādājas cilvēki vecumā no 25 līdz 49 gadiem, kuri dzīvo lielās ģimenēs (3-4 cilvēki un vairāk), viņu materiālais stāvoklis ir labs, viņiem ir augstākā izglītība, tās ir pašnodarbinātas personas, strādā par firmu vadītājiem vai ierēdņiem. Un jāatceras, ka piens nepieciešams ikvienam, bet visvairāk augošam organismam.
• lēmumi par produktiem...

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1143915
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties