Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:201647
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums, darbība, vēsture    4
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma vides analīze    8
3.1.  Iekšējās vides analīze    8
3.2.  Ārējās vides analīze    9
3.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    9
3.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    10
3.2.3.  Makrovides faktori    10
3.3.  SVID analīze    12
4.  Ekonomiskās darbības rādītāju analīze    13
4.1.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    13
4.2.  Likviditātes rādītāji    16
4.3.  Rentabilitātes rādītāji    17
4.4.  Aktivitātes rādītāji    18
4.5.  Maksātspējas rādītāji    19
5.  Secinājumi un priekšlikumi    20
6.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Uzņēmumam ir liela pieredze darbības tirgu segmentā, kuru var izmantot, kā priekšrocību;
• Uzņēmuma organizātoriskā struktūra ir labi organizēta, kompānija ir neliela un informācijas aprite ir ļoti operatīva;
• Uzņēmums savā darbā izmanto kvalitātīvus materiālus, modernas tehnoloģijas un iekārtus;
• Uzņēmumā strādā kvalificēti darbinieki, kuri sniedz klientiem pakalpojumus augstā līmenī;
• Uzņēmumam ir daudz spēcīgo konkurentu, lielākais no viņiem ir SIA „auto-glass”;
• Uzņēmums neracionāli izmanto līdzekļus, piemēram: daudz tērē reklāmai un maz ieguld attistībā;
• Rentabilitātes, maksātspējas un aktīvitātes rādītāji ir samazinājušies, savukārt likviditātes rādītājs ir paaugstinājies, kas liecina par neefektīvo uzņēmuma darbību.

Priekšlikumi:
• Motivēt savus darbiniekus, lai viņi būtu ieinteresēti uzņēmuma izaugsmē;
• Samazināt izdevumus (īrēt mazākas telpas, samazināsies komunālie maksājumi);
• Samazināt izdevumus reklāmai un ieguldīt to naudu uzņēmuma attistība;
• Strādāt ar strabiliem klientiem, kuri ir spējīgi apmaksāt viņiem sniegtos pakalpojumus;
• Jauno klientu un piegādātāju aktīva meklēšana;
• Pakalpojumu klāsta paplašināšana.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties