Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:201074
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.1.  Zīmola jēdziena raksturojums    4
1.2.  Zīmola izveide un vadīšana    5
1.3.  Zīmola identitāte un tās nozīme zīmola virzīšanā    9
1.4.  Zīmola vadīšana uzņēmumā    10
2.  Zīmola izveides vadīšana uzņēmumā    15
2.1.  Uzņēmuma A/S „CĒSU ALUS” raksturojums    15
2.2.  A/S „CĒSU ALUS” zīmola veidošana un vadīšana    16
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Zīmola mērķis ir izveidot īpašu un neaizmirstamu identitātes nodrošināšanu, kas rada tā vērtību patērētājiem
2. Cilvēki pērk zīmolu, lai izmēģinātu, bet, lai zīmols arī turpmāk izdzīvotu un uzplauktu, ir jāveicina atkārtots pirkums.
3. Zīmols ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma, tā produkcijas vai pakalpojuma prezentējošiem elementiem.
4. Sākumpunkts apsverot zīmola teoriju, ir zīmolu (CBBE) modeļus. CBBE ietver šādus aktīvus: zīmolu informētība, zīmolu asociācijas, zīmolu rezonanse, un zīmolu lojalitāte.
5. Zīmols var kalpot arī kā kontroles mehānisms, jo „zīmols var palīdzēt fokusēt uzmanību uz patiesi būtiskāko - uz organizācijas mērķiem.
6. Spēcīgs organizācijas zīmols ne tikai uzlabo peļņu, tas nosaka arī darbinieku rīcību - ietekmē darbinieku morāli, kā arī vēlmi stāties darba attiecībās un tās saglabāt. Tas savukārt var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt darbinieku radošo garu un produktivitāti, kā arī paaugstināt organizācijas kopējo cilvēkresursu vērtību.
7. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām – pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku – ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties