Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:199478
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi, tās struktūru, pedagoģiskā darba virzieniem    4
1.1.  49. Pirmsskolas izglītības iestādes pamatinformācija    4
1.2.  Gada plāns    5
1.3.  Iestādes koncepcija    6
1.5.  Iestādes dienas rits    6
1.6.  Pedagoģiskā darba uzdevumi    8
2.  Izzināt un analizēt pirmsskolas sadarbības formas, pamatojot ar teorētiskām atziņām. Veikt skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīzi    9
3.  Analizēt izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu atbilstību pirmsskolas vecuma bērnu attīstībai (10 aktivitātes vēro)    11
4.  Veicināt studenta profesionālo pilnveidi, iesaistoties un organizējot pedagoģisko procesu pirmsskolā, atbilstoši pirmsskolas izglītības iestādes darba plānam (15 aktivitātes vada)    19
5.  Sistematizēt un apkopot prakses materiālus    30
  Izmantotā literatūra    32
Darba fragmentsAizvērt

5.Sistematizēt un apkopot prakses materiālus.
Šajā darbā mēģināju atspoguļot pirmsskolas izglītības iestādi, tās pedagoģiskā procesa plānošanu, analizēju pedagoģiskās situācijas saistībā ar teorētiskajām atziņām, izvērtēju, analizēju pedagoga izvirzīto uzdevumu, metožu, līdzekļu atbilstību bērna attīstībai dažādās aktivitātēs, izvirzīju uzdevumus izvēlētajai aktivitātei, lai būtu aktuāli un atbilstu pirmsskolas vecuma bērna vajadzībām, interesēm, izmantojot dažādas metodes, paņēmienus, materiālus, rotaļas, spēles u.c.,nodrošinot bērna aktivitāti. Veicu savas pedagoģiskās darbības analīzi. Prakses laikā saņēmu pieredzi, no kā tagad varu paildināt savās nelielās teorētiskās zināšanas un bieži vien ir tā, ka teorija no prakses var atšķirties un jārīkojas ir atbilstoši sitācijai nekā tas ir rakstīts grāmatā pēc kādas atziņas, jo gan katrs bērns un katra sitācija var būt atšķirīga.
Centos sadarboties ar bērniem gan tiešā, gan netiešā veidā kā arī izmantot dažādus pozitīvus stimulus lai aktivizētu bērnu darbību, veicinot bērnu patstāvību, pašapziņu un mērķtiecību dažādos darbības veidos. Dažbrīd varbūt vadot kādu aktivitāti apmulsu, bet vienmēr bija sasniegts pozitīvs gala rezultāts, par ko ir vislielākais prieks. Šajos divos mēnešos papildināju arī interešu centra saturu, tas mainījās atkarībā no nedēļas tēmas. Tika mainītas grāmatas, uzskates materiāli. Bērnu celtniecības stūrītis, leļļu stūris arī tika papildināts, jo divas ģimenes dāvāja papildus rotaļlietas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1367865
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties