Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:198874
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Zemāk esošajos attēlos (skatīt attēlu nr. 5; nr. 6) ir iespējams redzēt to, vai respondenti ir apmierināti ar savu mobilo operatoru. Attēlā nr. 4 ir iespējams redzēt to, ka mobilā operatora Bite lietotāji ir apmierināti ar savu mobilo operatoru, jo 97% ir atbildējuši, ka „Jā”, viņus apmierina Bite piedāvātie pakalpojumi.

Savukārt, veicot zemāk esošā attēla analīzi (skatīt attēlu nr. 6) ir iespējams secināt to, ka tie respondeti, kas lieto LMT 79 % ir atbildējuši ar „Jā”, tādā veidā sniedzot pozitīvu atbildi uz jautājumu, vai šos respondentus apmierina šī mobilā operatora sniegtos pakalpojumus.
Salīdzinājumā ar Bite lietotājiem, ir iespējams secināt to, ka respondenti, kas lieto LMT nav tik ļoti pārliecināti par savu atbildi-mobilā operatora sniegtajiem pakalpojumiem, jo 13% ir atbildējuši ar „Drīzāk Jā”, kas liecina par to, ka lietotājie ir kaut kas tāds, kas viņus līdz galam neapmierina LMT sniegtajos pakalpojumos.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties