Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:198432
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
I.  Teorētiskā daļa    4
1.  Acis –viens no svarīgākajiem maņu orgāniem    4
1.1.  Kad jāsāk domāt par acu ārsta apmeklējumu?    4
2.  Acu veselības problēmas    5
2.1.  Miopija jeb tuvredzība, kā tā izpaužas?    5
2.2.  Tālredzība jeb hipermetropija    6
2.3.  Astigmātisms, kā tas izpaužas?    6
4.  Redzes koriģēšana    8
4.1.  Ieteikumi strādājot ar datoru    8
4.2.  Vitamīni    9
4.3.  Vingrojumi acu veselības uzlabošanai    9
5.  Redzes traucējumi, acu slimības    10
II.  Pētnieciskā daļa    13
1.  Pētnieciskajā daļā izmantotās metodes    13
2.  Pētījums „ 5. klašu redzes problēmu salīdzinājums”    14
3.  Pētījums „Skolēnu zināšanas par redzi, tās problēmām un koriģēšanu”    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Anotācija    18
  Annotation    19
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    20
  Pielikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot zinātniski pētniecisko darbu “Redzes problēmas X vidusskolā” autore ir izpētījusi redzes problēmas cēloņus , kā arī citus svarīgus faktus saistībā ar redzi un tās problēmām kā rezultātā ir nonākusi pie šādiem secinājumiem :
1. skolēnu zināšanas par redzi, tās problēmām, koriģēšanu ir primitīvas.
2. Redzes problēmas ir un būs aktuālas mūsdienās, tāpēc tai jāpievērš daudz vairāk uzmanības.
3. Tikai 2% no 70% aptaujāto respondentu vecumā no 11-15 gadiem zināja cik ilgu laiku var pavadīt pie datora. Tas nozīmē to, ka ir nepieciešams bērnus vairāk izglītot par redzes problēmām.
4. Vecākiem un skolotājiem ir vairāk jāpievērš uzmanība, ko bērns dara, jākontrolē cik ilgu laiku pavada pie datora.
5. Skolēnam ir jāinformē skolotāji, vecāki, ja viņš neredz, nevis jāslēpj savas problēmas.
6. Salīdzinot 2003./2004. m.g. 5.klases un 2009./2010. m.g. 5.klases redzes problēmas, būtisku izmaiņu nav, taču ar šiem datiem nepietiek mazā skolēnu skaita dēļ, lai izsecinātu kā redze ir mainījusies.
Autore pēc iepazīšanās ar attiecīgo literatūru avotiem un intervijā iegūtās informācijas apstrādi izstrādā šādus priekšlikumus:
1. lai nerastos redzes traucējumi skolēniem jānodarbojas ar vingrojumiem, kas atpūtina acis.
2. Informēt bērnu vecākus par esošajām problēmām, lai tie nodarbinātu savus bērnus dažādās fiziskās aktivitātēs un kontrolētu sēdēšanu pie televizora vai datora ekrāna.
3. Skolās vairāk kontrolēt smēķēšanu starpbrīžos skolas teritorijā, jo tas ir viens no faktoriem, kas bojā redzi.
4. Skolā vairāk piedāvāt veselīgu pārtiku, īpaši dārzeņus, jo tie uzlabo redzi.

Hipotēze –redzes problēmas un no tām izrietošās sekas ar katru gadu palielinās– ir pierādīta.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties