Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:196867
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  INTERNETA VĒSTURE    5
2.  INTERNETA LIETOTĀJI    6
3.  ADREŠU VEIDOŠANA INTERNETĀ    9
4.  INTERNETA PIESLĒGUMA VEIDI    10
4.1.  IEZVANPIEEJA    10
4.2.  PASTĀVĪGAIS INTERNETA PIESLĒGUMS    11
4.3.  DELFI PIESLĒGUMS    12
4.3.1.  Delfi 900    12
4.3.2.  Stundu pieslēgums    13
4.3.3.  Interneta pieslēguma komplekts delfi Latvija    13
4.3.4.  Delfi Ultra DSL    14
4.3.5.  Flame Rely    15
4.3.6.  LMDS    15
4.3.7.  Interneta pieslēguma komplekts Navigators    16
4.3.8.  Delfi biroja pieslēgums    16
4.3.9.  PRO Interneta pieslēgums    17
4.3.10.  Profesionālais radio pieslēgums    17
4.3.11.  Virtual Privat Network    19
5.  IESPĒJAS, KURAS SNIEDZ INTERNETS    20
5.1.  ELEKTRONISKAIS PASTS    21
5.2.  VISPASAULES TĪMEKLIS (WORLD WIDE WEB)    21
5.3.  RADIO UN TELEVĪZIJAS STACIJAS INTERNETĀ    22
5.4.  IRC – INTERNETA PĻĀPĀTUVE    22
5.5.  INTEREŠKOPAS    23
5.6.  DATORSPĒLES    24
5.7.  INFORMĀCIJAS MEKLĒŠANA INTERNETĀ    24
5.8.  DARBA MEKLĒJUMI INTERNETĀ    25
6.  MODERNAS ATTIECĪBAS TIRDZNIECĪBĀ    28
7.  E-IZGLĪTĪBA    31
8.  INTERNETS UN MĀRKETINGS    34
9.  REKLĀMA INTERNETĀ    36
10.  LATVIJAS REKLĀMA INTERNETĀ    41
11.  KONKURENCE TELEKOMUNIKĀCIJĀS    43
12.  INVESTĪCIJU PĀRVALDE INTERNETĀ    44
13.  INTRENETTĪKLS UN MOBILAIS TELEFONS    46
14.  IEPIRKŠANĀS INTERNETĀ    47
14.1.  VEIKALA IZVĒLE    48
14.2.  MĀRKETINGS    49
14.3.  GARANTIJAS STANDRATI UN PREČU APMAIŅA    49
  SECINĀJUMI    51
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    52
Darba fragmentsAizvērt

Internets – tas ir uzņēmējdarbības veids, kas prasa rūpīgu mārketinga tirgus analīzi, lai sasniegtu maksimālus rezultātus. Pašlaik jaunu peļņas avotu meklējumos e-biznesa uzņēmumi ir spiesti mainīt savu stratēģiju. Par daudziem pakalpojumiem, kuri agrāk bija bezmaksas, tagad būs jāmaksā. Preču un pakalpojumu piedāvājumu metodes maksas noteikšanā par līdz šim brīvi pieejamiem labumiem ir visdažādākās. Vairākus gadus daudzas Tīkla tirdzniecības vietas piedāvājas ierobežotus pakalpojumu un satura apjomus bezmaksas. Piesaistot lietotāju interesi ar bezmaksas produktu, tirgotāji cerēja, ka tie pāries uz maksas versiju. Iespējams, nākotnē daudzu Tīkla vietu piedāvāto pakalpojumu bezmaksas versijas kļūst arvien trūcīgākas.
Ne visa Internetā pieejamā informācija ir kvalitatīva. Tāpēc jāsaprot, ka par kvalitāti ir jāmaksā. Tā kā Tīkla lapu īpašniekiem steidzami jāatrod jaunas iespējas gūt peļņu, turpmāk ir paredzams, ka būs jāmaksā par pakalpojumiem un Tīkla saturu kas līdz šim bijis bez maksas. Var pieaugt arī abonējamo pakalpojumu skaits, un iespējams tiks ieviesta mikromaksājumu sistēma.
Aktīvā konsolidācija kabeļu modemu industrijā un neatkarīgo DSL pakalpojumu sniedzēju skaita nepārtrauktā samazināšanās nozīmē, ka konkurence platjoslas interneta piekļuves tirgū samazinās. Tas savukārt liecina par augstākām cenām un zemāku apkalpošanas līmeni.
Viena no lieliskākajām Interneta īpašībām ir tā spēja samazināt attālumus un likvidēt politiskās robežas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties