Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:194927
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
3.  Pakalpojums    7
3.1.  Produkcijas koncepcija    7
3.2.  Produkcijas apraksts    7
3.3.  Vajadzības, kuru apmierināšanai radīta šī produkcija    7
4.  Tirgus analīze    8
4.1.  Tirgus definīcija    8
4.2.  SVID analīze    8
4.3.  Makrovides analīze    9
5.  Mārketinga stratēģija    11
5.1.  Produkcijas realizācijas kanāli    11
5.2.  Cenu politika    11
5.3.  Pakalpojumi un garantijas    11
5.4.  Reklāma    11
5.5.  Sabiedriskās attiecības    12
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    13
6.1.  Izvietojums    13
6.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process    13
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
7.1.  Vadība    14
7.2.  Mikrovide    14
8.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    16
9.  Risks un problēmas    18
Darba fragmentsAizvērt

2003.gada 1.aprīlī ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Akords”, lai darbotos mūzikas izklaides un sabiedriskās ēdināšanas jomā.
Uzņēmuma dibinātājs ir Kaspars Vārpiņš. Sabiedrības pamatkapitāls ir 2000 Ls.
Veicot pētījumus Liepājas mūzikas klubu tirgū secinām, ka Liepājā pilnībā vēl nav izveidojies izklaides industrijas tirgus, jo savā starpā konkurē tikai divi līdz trīs lielāki mūzikas klubi, kas paralēli piedāvā arī sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu.
SIA “Akords” galvenais uzdevums izveidot mūsdienīgu, drošu un elegantu atpūtas vietu gan liepājniekiem, gan arī Liepājas viesiem ar visu laiku labāko mūziku un garšīgāko ēdienu.
Nākotnes plānos ir izveidot SIA “Akords” lielu atpazīstamību sabiedrībā. To ir plānots sasniegt izmantojot masu mēdijus, izstrādājot dizainu un veicot pārējos reklāmas un sabiedrisko attiecību pasākumus.
Uzņēmuma funkcionēšana īpaši neizceļas uz apkārtējo vidi, jo sagāde notiek 2-3 reizes nedēļa, uzņēmumā nav paredzēta īpaši liela noliktava, jo darbs noris ar pārtikas produktiem, un tie ātri bojājas.
Uzņēmumā strādā 20 darbinieki, no kuriem 6 ir dažādu līmeņu vadītāji. Kopējā darbinieku alga sastāda 2925,- Ls mēnesī.
Mūzikas klubs darbojas katru dienu sākot no 12:00, kad apmeklētāji var ieturēt maltīti, t.i. vēlas brokastis, pusdienas, vakariņas. Vakarā 22:00 darbu sāk mūzikas klubs, kurā ir iespējams iegādāties alkoholiskos dzērienus, protams, arī bezalkoholiskos, kā arī vēl joprojām ieturēt maltīti. Mūzikas klubs strādā līdz pēdējam klientam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties