Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:194658
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāma, vēsture un 20.gs. tendences    4
1.1.  Reklāma un vides reklāma    4
1.1.1.  Reklāma    4
1.1.2.  Vides reklāma    4
1.1.3.  Vides reklāmas veidi    5
1.1.4.  Vides reklāmas vēsture    6
1.1.5.  Reklāmas tēli un funkcijas    8
1.2.  Grafiskā dizaina stili 20.gs. pirmajā pusē    12
1.3.  20.gs. modes tendences    13
2.  Kontentanalīzes rezultāti 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās    15
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    15
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu “Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gs. pirmajā pusē” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. 20.gs. pirmā puse bija laiks, kad reklāmas tekstu un attēlu kvalitātei un estētikai sāka pievēsrt lielāku uzmanību;
2. 20.gs. pirmajā pusē, iezīmējās divi galvenie grafiskie stili – jūgenstils un modernisms.
3. Reklāmas tēliem ir vairākas funkcijas un dizaina principi: pierādījums:loģiska saikne, veseluma daļa, cēlonis – sekas, atkārtošana, papildinājums, nozīmes noteikšana, saistīšana, līdzība, atsvešināšanās, simbolizēšana, pastiprinājums.
4. Lai reklāmu padarītu efektīvāku, jau kopš seniem laikiem tajās tiek izmantoti dažādi arhetipi un visizplatītākie no tiem ir: aprūpētāja, pētnieks un radītājs.
5. Pētījuma rezultātā noskaodrojās, ka visbiežāk kā velosipēdu reklāmu tēli ir izvēlētas sievietes.
6. Vīriešu tēli velosipēdu reklāmās attēloti ikdienišķās vai sportiskās drēbēs un ar cepurēm, ko var sasaistīt ar tā laika modi; sievietes visbiežāk attēlotas garās, tā laika modes tenndencēm atbilstošās kleitās un greznās cepurēs.
7. Kopumā reklāmās tēli attēloti pilnā augumā un sēžot uz velosipēda, lai labāk uzsvērtu produkta dizainu un funkcionalitāti.
8. Tā laika velosipēdu reklāmās izmantoti dievišķi un pārdabiski elementi gan sieviešu tēlos, gan kā papildelements reklāmā.
9. Tā laika reklāmās diez gan izplatīti bija ar vizuālo līdzekļu palīdzību imitēt kustību – ar līniju un krāsu palīdzību radīt kustības iespaidu.
10. Pētījuma rezultātā apstiprinājās darba hipotēze: pārsvarā 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās tiek izmantotas sievietes garās kleitās.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1347958
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties