Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:194317
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt


Reklāmas aģentūrās pašsaprotama šķiet kreativitāte. Bet tas, ko klienti sagaida no reklāmas aģentūrām, ir to pievienotā vērtība - kompleksa izpratne, efektivitāte, mērāmība, kā arī citu mārketinga funkciju (ATL, BTL, mediju plānošana, PR) apvienošana vienā aģentūrā.

Kopumā Latvijā ir vairāk kā 500 reklāmas aģentūras. Lielākās no tām ir Lowe Age, Metro Leo Burnett, McCann Erickson Rīga, Baltic FCB, Taivas Ogilvy, DDB Worldwide Latvija, Adell, RCL, Domino MCG, Inorek & Grey

Reklāmas mediju tirgus 2006. gadā ir pieaudzis gandrīz par 25 %, kamēr vecajā Eiropā tikai par 5 %. Pieaug konkurence. Pieaug patērētāju izglītības līmenis. Salīdzinot ar pagājušo gadu strauji ir pieaudzis apgrozījums tirgus mazākajā daļā – reklāma internetā par 93,5 %; reklāma kino par 84%.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties