Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:193820
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Sākumā izmantoju garos patskaņus, jo tie ilgāk skan un bērnam vieglāk saklausīt zilbi. Ar šo paņēmienu man ir izdevies vienmēr vienā - divās nodarbībās iemācīt izveidot zilbi, un bērns sāk saprast, kā salasīt kopā. Manā logopēda darba telpā ir spogulis, arī to es izmantoju mācību procesā. Šo attēlu zīmēju uz spoguļa ar flomāsteriem un pa līnijām velku ar citas krāsas flomāsteru, un demonstrēju lūpu, zobu kustības, izrunājot zilbi. Parasti stāstu bērnam vienkāršu stāstu par burtiņu draudzību.
Reiz burtiņš S devās ciemos pie citiem burtiņiem, kurus sauc par patskaņiem (uzrakstīti citā krāsā). Tas starp zobiem ielika šokolādi. Burtiņš soļoja pa ceļu – līniju (bērns velk pa līniju ar pirkstiņu) un nesa šokolādi (bērns ilgi runā S, tiklīdz nonācis pie burtiņa Ā, bērns atver muti, izrunā [ā]). Šokolādi aiznesa burtiņam Ā. Skan zilbe –sā- . Tā burtiņš apciemo visus citus burtiņus.
Turpmāk „S” aizstāj ar citu līdzskani. Sākumā vēlams ar tiem, kuri skan ilgāk. Izmantoju - Š, Z, Ž, M, L, R, u.c. Vēlāk bērniem patīk pašiem zīmēt šādas darba lapas un lasīt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties