Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:189320
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrības informēšanas kampaņa “Trešais tēva dēls” (turpmāk – 3TD) bija valsts aģentūras “Kultūra informācijas sistēmas” (turpmāk – KIS), reklāmas aģentūras “TBWA/Latvija”, sabiedrisko attiecību aģentūras “MRS Grupa” un mediju aģentūras “OMD Latvia” kopīgi īstenots publiskās komunikācijas projekts, kurš ilga no 2007.gada decembra līdz 2008.gada maija beigām.

Kampaņas mērķis bija informēt sabiedrību par izmaiņām Latvijas publiskajās bibliotēkās, motivējot auditoriju izmantot bibliotēkas un tajās pieejamos resursus.

Izmaiņas, par kurām sabiedrībai tika stāstīts šīs informatīvās kampaņas laikā, bija bezmaksas interneta pieejas punktu izveidošana un jaunas datortehnikas uzstādīšana Latvijas publiskajās bibliotēkās, kā arī bibliotēku personāla apmācības un dažādi jaunievedumi, kurus bija iespējams realizēt par Latvijas valsts un Bila un Melindas Geitsu fonda piešķirtajiem līdzekļiem (Geitsu fonds – 16,23 miljoni ASV dolāru, Latvijas valsts – 21,17 miljoni ASV dolāru).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties