Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:188411
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Market research is of equal importance to a business. As discussed previously, our economy is very diverse and constantly changing. A business must study the environment and population so as to comply with the consumers buying patterns, needs and wants. A company can do this through market segmentation, demography, and by the use of questionnaires and surveys. Market research can be carried out by the use of market segmentation, which is the dividing up of the market into similar groups so that each group may be studied and carefully examined. Demography is the study of the population as a whole through the use of statistics. Finally, questionnaires, surveys, consumer test panels, and the observation of shopper behavior in stores can also aid in identifying and characterizing a market within the economy. This will surely keep a business up to par on the changing economy in the present, as well as forecasting future trends which has also proven to be necessary in order to operate as a successful business.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1252020
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties