Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:187634
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA DARBĪBAS SPECIFIKA VIESNĪCĀ, TO IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    4
1.1.  MĀRKETINGA MIX    5
1.2.  MĀRKETINGA MIX IETEKME UZ KLIENTU    7
1.3.  PAKALPOJUMU MĀRKETINGS    10
2.  LIELĀKO RĪGAS KONFERENČU VIESNĪCU IZVĒRTĒJUMS    13
2.1.  RADISSON SAS DAUGAVA HOTEL PAKALPOJUMI UN MĀRKETINGS    15
2.2.  REVAL HOTEL LATVIJA PAKALPOJUMI UN MĀRKETINGS    21
2.3.  PAKALPOJUMU UN PRODUKTU MĀRKETINGS VIESNĪCĀS    28
3.  RĪGAS LIELĀKO KONFERENČU VIESNĪCU MĀRKETINGA DARBĪBAS SALĪDZINĀJUMS    33
  SECINĀJUMI    39
  PRIEKŠLIKUMI    40
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    40
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Latvijā lielākās konferenču viesnīcas ir Reval Hotel Latvia un Radisson SAS Daugava Hotel.
Ja tu pārdod tūrisma pakalpojumu, tad tu pārdod attiecības, un galvenais attiecību mārketinga uzdevums ir pierādīt klientam, ka piedāvātais pakalpojums ir drošs un uzticams, ka tas spēj apmierināt viņa vēlmes un atrisināt viņa problēmas.
Viesnīcai ir jāizmēģina katrs mārketinga kanāls, jāanalizē, kā tas darbojas, un pēc tam tikai jāatsakās no tiem, kas nestrādā vai ir dārgi.
Interaktīvās mārketinga komunikācijas kļūst arvien izplatītākas un mūsdienās ir nepieciešams reklāmdevēju mārketinga programmās plašāk iekļaut digitālos kanālus.
Radisson SAS Daugava Hotel pozicionē sevi kā mazu labdarības organizāciju, kura garantē stabilu vērtību ikvienā ķēdes viesnīcā, bet Reval Hotel Latvija kā mūsdienu moderno konferenču centru un viesnīcu.
Viesnīcu mārketinga darbībā izmanto bartera darījumus, reklāmrakstus, lielu pasākumu, koncertu, sporta veidu sponsorēšanu un atbalstīšanu, labdarību, lojalitātes programmas, darbinieku apmācības programmas, prezentmateriālus, viesnīcas produktu, piedalīšanos starptautiskās un vietējās izstādēs, interaktīvās komunikācijas un SEO.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties