Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:183689
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅA    9
1.1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens    9
1.2.  SA kampaņas jēdziens, kampaņu veidi, to nozīme uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā    11
1.3.  SA kampaņas struktūra un veidošanas pamatprincipi    12
1.3.1.  SA kampaņas plāna izstrāde, tā galvenie etapi    13
1.3.2.  SA kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    13
1.3.3.  SA kampaņas mērķauditorijas un vēstījumu piemērošana tām    14
1.3.4.  SA kampaņas īstenošanas komandas, laika grafika un budžeta plānošana    15
1.4.  SA instrumenti    16
1.5.  SA kampaņas kontroles mehānismi un novērtēšana    20
2.  ZĪMOLS    23
2.1.  Zīmola jēdziens, definīcijas un skaidrojumi    23
2.2.  Zīmols un tā veidošanas paņēmieni. Zīmolvedība    25
2.2.1.  Zīmola veidošanas teorijas    27
2.2.2.  Zīmolu veidi un stratēģijas    28
  LITERATŪRA UN AVOTI    57
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās sabiedriskās attiecības uztver kā komunikācijas procesu menedžmentu, kas palīdz sasniegt organizācijas mērķus, parāda tās filozofiju un palīdz pielāgoties pārmaiņām. Piemēram, Vācijas Sabiedrisko attiecību padomes priekšsēdētājs doktors Horsts Avenarius (Horst Avenarius) grāmatā par sabiedrisko attiecību izpausmes pamatformām min vācu zinātnieka Gintera Benteles (Ginter Bentel) skaidrojumu, ka sabiedriskās attiecības ir informācijas un komunikācijas procesu menedžments starp organizācijām no vienas puses un to iekšējām vai ārējām vidēm no otras puses.
Sabiedriskās attiecības ir tā pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji izdevīgi sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes vai neveiksmes. Caur sabiedriskajām attiecībām vadība ir informēta par sabiedrisko domu un reaģē uz to. Kā arī sabiedriskās attiecības nosaka un uzsver vadības atbildību par to, lai tā darbotos sabiedrības interesēs [2., 25.lpp.].
Sabiedrisko attiecību darbarīki ir pētniecība un ētiska komunikācija, un to galvenais uzdevums ir veidot pozitīvu organizācijas un tās vadītāja tēlu.
Savukārt, vācu mārketinga profesors Heriberts Mefferts (Heribert Meffert) sabiedriskās attiecības definē kā plānveidīgu, sistemātisku un ekonomisku attiecību veidošanu starp uzņēmēju un sabiedrību, ar mērķi radīt sabiedrībā uzticību un sapratni par uzņēmējdarbību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties