Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:179557
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    1
2.  Uzņēmuma apraksts    2
2.1.  Pamatinformācija par uznēmumu    2
2.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    3
2.3.  Uzņēmuma papilddarbība    3
2.4.  Uzņēmuma idejas vēsture    3
2.5.  Uzņēmuma misija    3
2.6.  Uzņēmuma mērķi    4
2.7.  Uzņēmuma vajadzības    4
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    5
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
3.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    5
3.4.  Produkta kvalitāte    6
3.5.  Pakalpojuma dzīves cikls    6
4.  Tirgus analīze    7
4.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    7
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    10
4.3.  Konkurentu analīze    11
5.  Mārketinga stratēģija    12
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
5.2.  Internets, kā svārīgā mārketinga daļa    13
5.3.  Nozare    14
5.4.  Pircēji    14
5.5.  Realizācija    15
6.  Noieta veicināšanas pasākumi    16
7.  Uzņēmuma funkcionēšanas un ražošanas plāns    18
7.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    18
7.2.  Projekta realizācijai nepieciešamie resursi    18
7.3.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    19
8.  Uzņēmuma vadība    20
8.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    20
8.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    20
9.  Problēmas un risks    23
9.1.  Risks    23
9.2.  Problēmas    24
10.  Finanšu informācija    25
10.1.  Dibināšanas izmaksas    25
10.2.  SIA viesu nama „Kā mājās” plānotie izdevumi 2008.gadā    27
Darba fragmentsAizvērt

Viesu nams „Kā mājās” atrodas Jelgavā, Robežu ielā 3. Uzņēmuma uzņēmējdarbības forma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA viesu nams „Kā mājās” ir jauns uzņēmums, dibinātāji - 3 cilvēki. Uzņēmums darbosies tūrisma pakalpojumu jomā. Viesu nama ieņēmumi būs par naktsmītnes un pirts izmantošana, laivu un ūdensmotociklu īre, viesu zāles noma, telpu izīrēšana kafejnīcai. Cenas par pakalpojumiem tiek aprēķinātas pēc principa: izmaksas + uzcenojums. Uzcenojums ir atkarīgs no pakalpojuma rakstura.
Uzņēmumam „Kā mājās” ir izstrādāts reklāmas budžeta plāns, kurš iekļauj sludinājumu izvietošanu dažādos masu informācijas līdzekļos.
Uzņēmuma piedāvājums būs virzīts uz to, lai apmierinātu jebkurā laikā jebkura klienta vajadzības un vēlmes, kas grib atpūsties no ikdienas, pavadīt atvaļinājumu, vienkārši pārnakšņot vai jauki pavadīt nedēļas nogali ārpus pilsētas ekoloģiski tīrā vidē – pavasara, vasaras, rudens vai ziemas sezonā.
SIA viesu nama „Kā mājās” darbības finanšu analīze balstās uz biznesa plāna pievienotiem pārskatiem un ekonomisko rādītāju aprēķiniem. Pamatojoties uz plānotajiem datiem uzņēmums paredz nepieciešamību pēc 250 000 Ls liela bankas aizņēmuma. To plānots saņemt Hansabankā uz 25 gadiem. Šos līdzekļus uzņēmums plāno izlietot, viesu nama celtniecībai, papildus pamatlīdzekļu iegādei, sākotnējam mārketingam un reklāmai, un lai nodrošinātu firmai pietiekamu apgrozāmo kapitālu darbības uzsākšanai.
Uzņēmuma īstermiņa plānos ietilpst – veiksmīgi iegūt bankas aizņēmumu; izveidot un iekopt viesu namu un tā teritoriju, kvalitatīva personāla atlase.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties