Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:178970
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5. Atšķirība starp pakalpojuma uztveri un priekšstatiem par kvalitāti
Kāda ASV štata iedzīvotāja vēlējās piedzīt kompensāciju no kādas aviokompānijas un tās darbinieces par pārāk karstas tējas pasniegšanu. Sieviete pasūtījusi karstu tēju, taču tās vietā saņēmusi krūzi karsta ūdens, bet tējas maisiņu un piederumus – atsevišķā krūzē. Mēģinot pagatavot dzērienu, karstais ūdens sievietei uzlijis un gūti apdegumi. Sievietes iesniegtajā prasībā norādīts arī, ka „ūdens temperatūra ir pārsniegusi pieļaujamos standartus lidaparātos,” uz ko aviokompānija atbildējusi, ka nav iespējams runāt par konkrētām temperatūrām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1345382
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties