Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:174569
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Interneta reklāma    4
  Interneta reklāmas psiholoģiskie aspekti    8
  Interneta reklāmas novērtējums    10
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
4. Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
5. Internets ir savstarpēji saistītu globāla mēroga datoru tīklu kopums, kas ļauj tā lietotājiem ar atbilstoša tehniskā nodrošinājuma palīdzību komunicēt.
6. Internets ir jaunākais medijs, par kura nozīmi reklāmas nozarē kādu laiku valdīja visai skeptisks viedoklis un šaubas par jaunizveidoto portālu un vortālu dzīvotspēju. Taču pagāja tikai daži gadi, un izrādījās, ka tie ir izcīnījuši nozīmīgu vietu reklāmas vidē.
7. Internetu var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un reklāmas līdzekli pat nelielos vietējos tirgos. Speciālisti sāk apzināties, ka internets ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt kārdinošo un grūti sasniedzamo auditoriju.
8. Sekot līdzi reklāmas kampaņas gaitai tūlīt un uzreiz, nekavējoties saņemt datus par potenciālo klientu interesi, nepieciešamības gadījumā dažu stundu laikā veikt izmaiņas – tas ir tikai minimums, ko jau tagad iespējams izmantot, izvietojot reklāmu internetā.
9. Reklāmas uzdevums internetā, tāpat kā jebkurā citā vietā, ir radīt cilvēkos vēlmi pēc tajā redzamās preces vai pakalpojuma. Tātad reklāma cenšas ietekmēt cilvēku rīcību un likt viņiem darīt kaut ko noteiktu. Izveidot veiksmīgu un iedarbīgu reklāmu ir pietiekoši grūts uzdevums, kas prasa arī zināšanas psiholoģijas nozarē.
10. Efektīvas reklāmas izveidošana prasa atrast kompromisu starp uzmanības pievēršanu un uzbāzīgumu, kā arī starp intereses izraisīšanu un pārspīlēšanu.
11. Interneta reklāma attīstās arī Latvijā. Tomēr, reklāma internetā bieži tiek uzskatīta par sekundāru atbalstu kampaņās, ne primāro. Nav šaubu par to, ka nākotnē Latvijā interneta reklāma saņems ļoti svarīgu lomu reklāmas nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1230785
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties