Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:169164
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1. nodaļa.  Literatūras analīze –jauniešu attieksme un vērtējums    5
1.1.  Pētījuma priekšmets- attieksme    5
1.2.  Pusaudžu un jauniešu savstarpējā attieksme grupā un vienam pret otru    6
1.3.  Ērika Eriksona personības attīstības teorijas 5. stadija    8
1.4.  Zigmunda Freida psihoseksuālā stadija no 12 līdz 18 gadiem    10
1.5.  Dzimumpazīmju attīstība pusaudžu vecumposmā    13
  Secinājumi    17
2. nodaļa  Jauniešu attieksme un vērtējums par dzimumattiecību uzsākšanu un tā praktiskā izpēte    18
2.1.  Izvēlēto respondentu un metožu raksturojums    18
2.2  Pētījuma norise izvēlētajā vidē    18
2.3.  Izvēlēto respondentu sīkāka izpēte    27
2.4.  Iegūto rezultātu interpretācija    30
2.5.  Informatīvie ieteikumi pusaudžiem    32
  Secinājumi    33
Darba fragmentsAizvērt

Vārds „attieksme” mūsos rada subjektīvu izpratni par lietām, parādībām, kā arī cilvēkiem. Attieksme mūsos ir izveidojusies par konkrēto lietu sen atpakaļ, tā izveidojas pat līdzi neanalizējot, kāpēc, un kad. Dzirdot kādu sarunājamies, par kādu konkrētu lietu, cilvēks to uzklausa, taču, līdz ko tiek jautāts izteikt savu viedokli, mūsos parādās attieksme, kas ir ietekmējusies no mūsu subjektīvās pieredzes, uztveres, kas ir gan vidē, kurā atrodamies, gan cilvēkos, ar kuriem mums ir saskarsme.
Pusaudžu attieksme pret visdažādākām lietām ir katram savādāka, atkarībā no vides, audzināšanas un citiem aspektiem. Tomēr pusaudžu vecumā parādās interese par saviem vienaudžiem, kā arī par to, kā ir būt ar kādu kopā, ne tikai sēdēt solā, ēst kopā pusdienas un skatīties kino. Šī interese ir daudz intīmāka un skar konkrēti vienu cilvēku, nevis grupu. Pusaudzis izrāda simpātijas, viņš ir emocionāli pieķēries kādam vai kādai, izveidojas jauna pieredze par mirkļiem, ko pavada divatā, šie mirkļi var izvērsties par dzimumattiecībām. Vecāki uzzinot par pusaudža jauno pieredzi nespēj pateikt kāpēc vai kad tas ir noticis, un, galvenais, kāda ir paša pusaudža iemesls un attieksme pret uzsāktajām dzimumattiecībām, kā tās ietekmē pusaudzi. Autore apgalvo, ka zināt par pusaudžu gaitām, kas var izvērsties par dzimumattiecību uzsākšanu, ir ļoti svarīgi, jo pusaudzis nav pieaugušais, un šī jaunā pieredze viņu var ietekmēt gan negatīvi, gan pozitīvi, esot par pieredzi visu turpmāko dzīvi. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1111406
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties