Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168750
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Nestandarta mācību stundas. Pēdējos gados vairākas publikācijas zinātniskos un izglītības žurnālos, kā arī skolotāju vidū ir tāds teiciens kā "nestandarta mācību stunda", pie tādām pieder stundas kā: "tieses stunda", "forums", "diskusijas," dialogi ","press konferencē", "Nodarbības koncerti" un tamlīdzīgi. Ir jautājums: kādas ir "nestandarta mācību stundas " - tas, ir jaunie kolektīvā meklējumi, vai jauna mācību forma? Ja izanalizēti, to raksturīgo īpašību formas, var redzēt, kā starp tām nav neviena, ko nevar attiecināt uz nodarbību noteikta tipa, vai citām zināmām mācību formām. Panemt piemēram, vienu no iespējām -nestandarta mācību stunda „ tieses stunda”( literatūra vidusskolā, 11. klase), tiesas sēdē, kuras dalībnieki ir skolnieki ar iepriekš noteikām funkcijam ( prokurors, advokāts, liecinieki,
sabiedrība, un tt) izskata Karļa Mora lietu (Frīderihs Sillers, „Laupītāji”). Tesnieša loma skolotājs. Šī loma viņam ļauj vadīt stundu pareizajā virzienā. Dalībnieki pēc savam lomam, pamato vai nosoda Karļa Mora darbību. Tiesas sēde apkopo rezultātus, un izsaka savu lēmumu. Šī nodarbība tiek veikta kā didaktiskā spēle, precīzak - lomu didaktiskā spēle, jo tā atbilst pamatīpašībam šāda veida apmācībai. Pie lomu didaktiskās spēles, var piederet kā jau minēts "preses konferences".
Pedēja laikā daudz runā un raksta par integrētām stundām. Dažādu priekšmetu pētījumi var veikt vismaz divējādi. Viens no tiem ir, ka skolotāja, atklājot mācību materiāla saturu, izmanto attiecīgu informāciju no citām disciplīnām, izmanto skolēnu zināšanas, ko viņi ir ieguvuši citās stundās, īsteno starpnozaru saziņu. Daudzos gadījumos, šī pieeja ir pamatota. Tomēr ir situācijas, kad starpnozaru savienojuma realizācija no viena skolotāja grūtākā. Tas jo īpaši notiek tād, jā skolotājām ir jāatklāj tos aspektus daudzdimensiju priekšmeta, kas nav iekļauti viņu priekšmēta satura, bet bez kuriem visaptverošu informāciju izpētes priekšma, nevar izveidot. Piemēram, bioloģijas skolotājam nav viegli atklāt ķīmija vielmaiņu un enerģijas pārveidošanu šūnā, bet bez tā nevar objektīvi izskaidrot bioloģisko mehānismu šā fenomena. Tā arī ir integrētā mācību stunda. Šis nosaukums adekvāti atspoguļo šīs nodarbības būtību, kas sastāv, no tā, kā dažādu priekšmetu skolotāji sagatavo nodarbības norisi, kā arī zināšanas integrācija par noteiktu izpētes priekšmetu, ko iegūst, izmantojot dažādas disciplīnas. Integrētas mācības, var klasificēt pēc to nozīmes un didaktikiem mērķiem. Ņemot vērā to, kā nodarbība apvienoti dažadi prikšmēti un materiāli, kās tiek izskatīti integrētā mācību stundā, arī nosaka saturu, ir humanitārās mācību stundas, matemātikas, jauktas mācību stundas. Katra no tām (atkarībā no paredzētā didaktiskā nolūkā) var attiecināt uz grupām: jaunās zināšanās pētījums, nodarbības kas sistemātize un apkopo zināšanas, kombīnēnas stundas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1236262
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties