Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168374
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2012.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

4. Slide
For campaign to succeed you must go step by step. 1. step Understanding, of all the factors that influence public. In this first step, the organization gains an understanding about their audience. 2. step This involves defining goals and desired outcomes, as well as the constraints under which the campaign will operate. 3. step Using its knowledge of the target audiences and its own established policies, the organization develops specific programs to achieve the desired objectives. 4.step actual communication with the targeted public. The organization then employs specific public relations techniques, such as press conferences or special events, to reach the intended audience. 5. Step How have they reacted to the public relations campaign? Are there some unexpected developments? In the final step, the organization assesses the program and makes any necessary adjustments.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties