Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:167799
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The aim of this essay is to explain the importance of customer satisfaction in service organisations. Clear meaning of the customer satisfaction has been provided along with the causes and results from the effective implementation. J. Heskett's "service-profit chain" model has been used in order to understand the relationships between profitability of a service organisation with customer satisfaction and loyalty and the outcomes of this relationship. Examples has been illustrated based on the first five case study from Lovelock's book "Services Marketing: A European Perspective" (See appendix 1). Furthermore the identification of methods and techniques of customer satisfaction measurement has been illustrated. Finally techniques and strategies for customer satisfaction improvement have been discussed.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1280358
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties