Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:165139
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Prakses atļauja    3
  “x” PII raksturojums    4
  Izglītības programmas analīze    5
  Prakses dienasgrāmata    7
  Praktikantes radošās dienas    9
  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc prakses novērojumiem es secināju, ka bērni savā starpā ir draudzīgi, bet bija novērojams, ka ir daži bērni, kas sadalās pa grupām draudzības ziņā. Bija trīs meitenes, kuras savā starpā draudzējās vairāk nekā ar pārējiem bērniem, tāpat arī bija zēnu vidū. Nekādas lielas domstarpības citu bērnu vidū es nemanīju. Pret savu vienaudzi izturas tā kā gribētu, lai izturas pret viņu pašu. Bija arī gadījumi, kad bērni vēlējās pastāvēt par sevi, šajā situācijā nāca palīdzēt audzinātājas ar izskaidrojumiem un paskaidrojumiem. Savstarpēja līdzjūtība vairāk bija pamanāma meiteņu starpā. Prakses laikā šad tad varēja novērot, kā bērni savstarpēji palīdz viens otram, ja kaut kas neizdevās, bet visā visumā katrs gribēja būt Es pats.
Grūti bija novērtēt vai grupiņā bija kādi atstumtie bērni. 4.grupu apmeklē viens 5.gadīgs puisītis. Viņa domāšanas attīstība ir mazliet atpalikusi no pārējiem bērniem. Ja nodarbību laikā ir iedoti uzdevumi, tad šim puisītim arī tika doti uzdevumi, bet mazliet vieglāki. Malā bērnam neļāva sēdēt bez darbības. Audzinātāja viņam iedeva arī uzdevumus, bet mazliet vieglākus, tādus, kas atbilst viņa attīstības līmenim. Biju gandarīta par to, ka ļāva man padarboties ar šo bērnu individuāli. Visi bērni ir atsaucīgi, bet ļoti dažādi un katram ir vajadzīga individuāla pieeja, lai mēģinātu saprasties savu vienaudžu un audzinātājas starpā. Taču bija arī brīži, kad bērni nemācēja tā īsti sadarboties un savā starpā sadalīt kādu mantu vai arī vienoties par kāda uzdevuma veikšanu. Nācās audzinātājai pielietot stingrāku balsi. Bet domāju, ka bez stingras balss dārziņā neiztikt.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties