Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:157825
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Cilvekiem joprojām ir interese ceļot un iepazīt vietējās un cittautu kultūras un tradīcijas, taču nav īpaši daudz uzņēmēju, starpnieku, kas piekopj šo lietu, tādēļ tautai jārīkojas aktīvāk, lai saglābtu tradīcijas, jo pieprasījums ir.
2. Dažās valstīs ir neefektīvs mārketings, reklāmas, tāpēc uz šīm valstīm ceļo mazāk tūristi. Etniskā, kultūras tūrisma saglabātājiem jāizstrādā efektīvas tūristu piesaistes metodes, piemēram ar sociālo tīklu, starpnieku palīdzību.
3. 2009. gadā interese par kultūras tūrismu ir pieaugusi aptuveni par 40% no visiem starptautiskajiem tūrisma avotiem, ko izmanto, lai izpētītu 360 miljonus papildinformācijas, tas tiek pētīts jau kopš 2007. Gada. Visas valstis ir savstarpēji konkurenti, tāpēc kartam maksimāli jācīnas, lai piesaistītu tūristus pie saviem pakalpojumiem un noturētu uzmanību uz ilgāku laiku ar nakšņošanu un radītu interesi pētīt kultūru arvien padziļinātak.
4. Arvien biežāk tālbraucēji caurbraucot valstīm pieturpunktus izmanto, lai iepazītu valstu dažādību, kultūru un tradīcijas, tāpēc pakalpojumu sniedzējiem jāuzģenerē metodes, lai piesaustītu arī šo mērķauditoriju.
5. Pakalpojumu sniedzējiem jāpiesaista ne tikai vietējie valsts iedzīvotāji, bet jāpadomā galvenot par ārzemju tūristiem, taču nedrīkst aizmirst arī par kultūras, tradīciju nostiprināšanu vietējās mērķauditorijas lokā.
6. Saistībā ar etnisko tūrismu nevienā zinātniskajā rakstā netika minēta folklora vai konkrēti piemēri par kulūras tradīcijām, tāpēc vajag vairāk popularizēt tieši tautas raksturīgās tradīcijas, folkloru, jo tas ir galvanais ar ko asociējas valsts kultūra tūristu acīs.
7. Visā pasaulē cenšas saglabāt etnisko/kultūras tūrismu, taču lai glābtu šo lauciņu attīstīto tehnoloģiju laikmetā ir jācīnās ar cita veida tūrismu, kas ir populārāki un aktīvāk jāveic mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1371557
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties