STUDENTA VĒRTĒJUMS
Darba autors uzskata, ka ar studiju kursa „Darba tiesības” pasniedzēju ir viegli sadarboties, studentiem tiek dota iespēja brīvi izteikt savu viedokli, komunikācija starp pasniedzēju un studentiem ir augstā līmenī, kas ir ļoti svarīgi, lai students justos vienlīdzīgs ar pasniedzēju, nevis būtu situācija, ka pasniedzējs skatās uz studentu „no augšas”.
Darba autors uzskata, ka pasniedzējas metode, katru nodarbību pārbaudīt studentu zināšanas ar kādu pārbaudes darbiņu ir ļoti nepieciešama, jo tas mudina studentu nepārtraukti mācīties, atkārtot jau apgūto vielu. Lai gan pašam darba autoram bija dažādas problēmas, kas bija saistītas gan ar vielas apguvi, gan pārbaudes darbu veikšanu, darba autors uzskata, ka šāda metode studentiem palīdz iegūtās zināšanas nostiprināt.
Studiju kursā „Darba tiesības” veicamos uzdevumus darba autors „beidzot” neveica pēdējā brīdī, ka tas bijis līdz šim un tā droši vien ir liela problēma lielai daļai studentu. Tātad nodarbības deva ne tikai teorētiskas zināšanas apgūstamajā vielā, bet palīdzēja arī plānot laiku, kad veikt uzdotos uzdevumus.
Darba autoram patika, ka pasniedzējas materiāli, prezentācijas, neaprobežojās tikai ar sausu informāciju, bet tika doti arī praktiskie piemēri, kā arī bija bildes, shēmas, ar kuru palīdzību studentiem iespējams labāk saprast apgūstamo vielu.
Studiju kursā „Darba tiesības” ieguva jaunas zināšanas, kā arī nostiprināja jau esošās, kas darba autoram bijušas, jau ilgstoši atrodoties „darba tirgū”, un iegūstot zināmu pieredzi, tāpat svarīgi bija tas, ka nodarbībās pasniedzēja mudināja studentus domāt, kas ir gan studentu problēma, ka viņi cenšas visu „sausi” sagremot, gan arī pasniedzēju, kas neliek studentiem domāt, nesniedz praktiskus piemērus, bet dod tikai sausu informāciju, kas dažkārt ir ļoti lielā apjomā, tādēļ ir grūti „sagremojama”.
…