Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:154870
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Segmentācija    5
1.1.  Tirgus segmentēšanas kritēriji    5
1.1.1.  Strukturālā tirgus segmentācija    5
1.1.2.  Patēriņa tirgus segmentēšana    6
1.1.3.  Lietišķā tirgus segmentācija    7
1.1.4.  Segmentācijas effektivitāte    8
1.2.  Segmentēšanas metodes    9
1.2.1.  Segmentēšanas process    9
1.2.2.  Grupējuma metode    9
1.2.3.  „A Priory” metode segmentēšanā    10
1.2.4.  AID segmentēšanas metode    12
2.  “Cēsu alus”    13
2.1.  Par uzņēmumu    13
2.1.1.  Īsa Cēsu alus darītavas vēsture    13
2.1.2.  Misija    15
2.1.3.  Vīzija    15
2.1.4.  Vērtības    15
2.1.5.  Produkcija    16
2.2.  Patērētāju segmentēšana    17
2.2.1.  AID segmentēšanas metode    17
3.  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

3 Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi:
1. Segmentācija ir tirgus dalīšana vadoties pēc kāda noteikta kritērija.
2. Segmentēšana ir nepieciešama, lai uzņēmums, izmantojot visus pieejamos resursus, spētu veiksmīgāk noteikt savu patērētāju segmentu un pilnvērtīgāk apmierināt šī segmenta velmes un vajadzības, gūstot peļnu.
3. Pastāv vairākas segmentēšanas metodes.
4. Latvijas iedzīvotāji aktīvi patērē alu un “Cēsu alus” ir viens no lielākājiem alus brūvētājiem un pieprasītākajiem alus brendiem Latvijā.
5. “Cēsu alus” izplata plašu alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu sortimentu.
6. Veicot segmentāciju tika noteikts, ka “Cēsu alus” produkcija ir domāta abu dzimumu un visu vecumu patērētājiem.

Priekšlikumi:
Uzņēmums ir orientēts uz abu dzimumu un visu vecumu patērētājiem, kā arī produktu cenas ir pieņēmamas gan patērētājiem ar zemiem ienākumiem,gan ar vidējiem ienākumiem. Tāpēc vienīgā augstu ienākumu grupa tiek neapmierināta. No tā seko ,ka „Cēsu alus” uzņēmumam nepietiek eksluzīvu, solīdu dzērienu, lai piesaistītu jaunus pircējus (piemēram sievietes no 35 gadu vecuma , kā arī patērētājus ar augstiem ienākumiem).

„Cēsu alus” uzņēmums labi attīstās tirgū , bet lielas konkurences dēļ saražotiem produktiem nav (vēlami) liels pieprasījums.Tāpēc uzņēmumam ir jāpadomā par kvalitatīvu markētinga specialistu.Trūkst reklāmas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties