-
Prakses atskaites prezentācija
SECINĀJUMI
1) SIA „Rimi Baltic” apvienojoties ar Kesko Food ir spēris pirmo soli, lai kļūtu par vadošo kompāniju, tādējādi konkurentu padarot par savu sabiedroto;
2) Uzņēmumu apvienošanās rezultātā tika panākta vienota lielveikalu un hipermārketu tīkla darbība un preču izplatīšanas sistēma, kas, savukārt, nodrošina pircējiem izdevīgus pirkumus un augsta līmeņa apkalpošanu;
3) Uzņēmuma komercdarbības veids – mazumtirdzniecība, kurā strādā gan kompetenti galvenie direktori, gan labi apmācīti veikalos darbojošies mazumtirdzniecības speciālisti.
4) Rimi Baltic – ļoti liels uzņēmums, kas nodrošina gan darba vietas daudziem cilvēkiem, gan dod cilvēkiem plašākas iespējas apmierināt savas vajadzības iepērkoties;
5) Izvirzot ambiciozus mērķus, uzņēmums rada izaicinājumu visiem darbiniekiem piedalīties ar savām zināšanām, prasmēm un pieredzi, lai kompānija sasniegtu izvirzītos mērķus.
6) Latvijas valdība pieņem likumu grozījumus ar ļoti īsu spēkā stāšanās termiņu, tādēļ tas ļoti traucē Latvijas uzņēmējdarbības attīstībai;
7) Tā kā ”Rimi Baltic” ir ienācis Latvijā, uz to attiecas arī visa Latvijas likumdošana
8) Visu līmeņu vadītāju darba pienākumi un funkcijas atbilst tradicionālo pienākumu aprakstam, jo lielos uzņēmums ir vieglāk strādāt pēc noteiktiem principiem; kā arī sadarboties ar citiem uzņēmumiem ir vieglāk, jo ir zināms, kuram vadītājam ir jāpilda konkrēti pienākumi un kāda ir atbildība.
9) Jāatrod arvien inovatīvāki veidi, kā piesaistīt klientus, jo pastāv konkurenti, kas uzņēmumu var apsteigt;
10) Veiksmīga komercdarbība ir atkarīga, gan no iekšējās gan ārējās vides. Par iekšējo vidi uzņēmums var parūpēties pats, ko nevar teikt par ārējās vides faktoriem, jo tie ir atkarīgi no daudz plašākiem sociālajiem spēkiem, kā demogrāfiskie, ekonomiskie, dabas, zinātniskie, politiskie un kultūras faktori;
11) Uzņēmuma personāls ir tas, kas nodrošina produktu ražošanas kvalitāti un pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Lai pie esošās darbaspēka tirgus situācijas panāktu efektīvu personāla atdevi uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanā, liela vērība jāpievērš atalgojuma un motivācijas sistēmai, darbinieku lojalitātes paaugstināšanai, jaunu darbinieku piesaistīšanai un atlasei, darbinieku izglītības, spēju un prasmju attīstībai;
12) Uzņēmums lielu vērību pievērš darbinieku novērtēšanai, kas ir nepieciešams, lai varētu noskaidrot, kādas ir darbinieku pašreizējās kompetences un darba rezultāti, un kas ir nepieciešams apgūt no jauna un uzlabot vai papildināt;
13) Praksē ir novērtēta situācija, ka preču speciālisti, kuru pakļautībā ir 3-5 darbinieki, atkarībā no nodaļas lieluma, bieži vien pārlieku izfiltrē informāciju, kas attiecās uz uzņēmuma un struktūrvienību mērķiem. Preču speciālisti izvirzītos mērķus uztver tik bezpersoniski, ka neuzskata par vajadzību šāda veida informāciju nodot tālāk;
14) Ne veikala vadītāji, ne paši speciālisti nepiedalās struktūrvienību mērķu noteikšanā. Ja tiktu nodrošināts, ka šajā procesā var piedalīties visi veikala vadības līmeņi, tad tiktu veicināta lojalitāte uzņēmumam un būtu motivēti šo mērķu sasniegšanā;
15) Praksē ir nācies saskarties ar to, ka uzņēmumā ir ne tikai atklātās vērtības, bet arī slēptās vērtības. Atklātās vērtības ir definētas darbiniekiem, taču kompānija ar savu attieksmi pret darbiniekiem liek nojaust, ka slēptās vērtības ir daudz svarīgākas, par piemēru var minēt uzņēmuma peļņu.
16) Rimi Latvia ir sīva konkurence.
…
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika veikti šādi uzdevumi: 1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus; 2. Izpētīt un raksturot rakses uzņēmuma iekšējās un ārējās darbības vides galvenos faktorus; 3. Analizēt uzņēmuma mārketinga vidi un veikt uzņēmuma mārketinga pasākumu kompleks elementu izpēti; 4. Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata anlizēt prakses uzņēmuma aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segmentsvēlnav izpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības palašināšanai; 5. Novērtēt un raksturot prakses uzņēmumā konkurentu atrašanās vietu, vispārējo darbību un ietekmi pētāmā uzņēmuma darbības sekmēšanā; 6. Novērtēt prakses uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai un jaunu klientu piesaistīšanai;
- Prakses atskaites prezentācija
- Prezentācija projektam par nometni
- Projekta prezentācija
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Projekta prezentācija
Prezentācija vidusskolai12
-
Prezentācija projektam par nometni
Prezentācija vidusskolai12
Novērtēts! -
Prakses atskaite
Prezentācija vidusskolai11
-
Prezentācija par AS "Latvenergo"
Prezentācija vidusskolai9
-
Prakses atskaite
Prezentācija vidusskolai9