Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana. VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"

     

    Diplomdarbs55 Vadība

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:153983
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Apzīmējumu saraksts    5
  IEVADS    6
1.  KVALITĀTES VADĪBAS JĒDZIENS, BŪTĪBA UN NEPIECIEŠAMĪBA    9
1.1.  Kvalitātes jēdziens un kvalitātes vadības attīstība    9
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmu un izcilības modeļu raksturojums    11
2.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS STRATĒĢIJA    20
2.1.  Sistēmas izveide un ieviešana    20
2.2.  Kvalitātes audits    24
3.  CEĻU SATIKSMES DROŠĪBAS DIREKCIJAS RAKSTUROJUMS    27
3.1.  CSDD ieguldījums tautsaimniecībā    27
3.2.  CSDD dibināšanas vēsture un attīstības gaita    31
3.3.  CSDD pakalpojumu raksturojums    33
4.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS IEVIEŠANA CSDD    39
4.1.  CSDD politikas analīze    39
4.2.  CSDD sasniegumi kvalitātes jomā    41
4.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas problēmu analīze    43
  Rezultāti    54
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    58
  Priekšlikumi    61
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darba autore veiksmīgi sasniedza darbā nosprausto mērķi - izpētīt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas CSDD darbībā būtiskākos aspektus.
Veiksmīgi tika izpildīti visi septiņi uzstādītie uzdevumi. Darba gaitā tika pierādīta arī darba hipotēze. Bez tam, autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Ja agrāk kvalitāte tika attiecināta tikai uz privātā sektorā darbojošiem uzņēmumiem, tad mūsdienās uz apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu tiecas arī liela daļa valsts iestādes.
2. Kvalitātes vadības nodrošināšana ir būtisks priekšnoteikums, lai pārliecinātu klientus par organizācijas sniegto pakalpojumu augstiem kvalitātes rādītājiem.
3. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijas darbībā ir jebkuras uz attīstību orientētas organizācijas vadības procesa pamats., kās vērsta uz organizācijas darba efektivitātes paaugstināšanu, klientu, piegādātāju un sadarbības partneru vajadzību apmierinātības uzlabošanu.
4. Kvalitātes vadības sistēmu skaits ir ļoti augsts un ar katru gadu tiek izveidoti 1000 jauni standarti, uz doto momentu ir izstrādāti vairāk nekā 19 050 ISO standarti dažādās jomās.
5. Lai nodrošinātu nepārtrauktu attīstību, organizācijām nepieciešams veikt pašnovērtējumu, izmantojot kādu no kvalitātes izcilības modeļiem;
6. Izstrādājot un ieviešot KVS, organizācija sekmē klientu apmierinātības palielināšanos, saved kārtībā organizācijā notiekošos procesus un saskanīgu, vienotu organizācijas darbu. Ar KVS tiek nodrošināta organizācijas iekšējo procesu pārredzamība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1355426
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties